کد خبر: ۱۵۵۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۲ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۱
رئیس سازمان آتش نشانی شیراز خبر داد:

نبود اعلام هشدار دهنده در اطراف محل گودبرداری پروژه مسکونی، زن جوان را روانه بیمارستان کرد

قانع گفت: یک بانوی ۳۹ ساله در این کلانشهر هنگام عبور از اطراف محل گود برداری پروژه مسکونی به عمق ۳متری، سقوط کرد و روانه بیمارستان شد.
به گزارش سرویس حوادث شیرازه، محمدهادی قانع رئیس سازمان آتش نشانی شیراز پنج‌شنبه سوم شهریور از سقوط یک بانوی جوان به محل گودبرداری پروژه مسکونی در این کلانشهر خبر داد و گفت: ساعت 21 و 5 دقیقه شامگاه چهارشنبه دوم شهریور یک مورد حادثه سقوط به سامانه 125 اعلام و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۷ و ۱۲ این سازمان به محل حادثه واقع در خیابان سلحشور اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه یک زن ۳۹ ساله‌، حین عبور از محل احداث یک پروژه ساختمانی، به دلیل نبود اعلام هشدار دهنده در اطراف محل گودبرداری، به عمق 3 متری گودال سقوط کرده بود.

به گفته قانع، با توجه به مصدومیت این فرد از ناحیه پا، آتش نشانان با رعایت اصول ایمنی، وارد محل حادثه شدند و پس از فیکس کردن مصدوم بر روی برانکارد، با استفاده از تجهیزات نجات، آن بانوی مصدوم را از عمق گودال خارج کرده و برای انتقال به بیمارستان، تحویل عوامل اورژانس دادند.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز گفت: نیروهای آتش نشانی پس از ایمن سازی کامل محل حادثه و ارائه تذکرات ایمنی به ماموریت خود پایان دادند.

انتهای پیام/س

نظرات بینندگان