کد خبر: ۱۵۶۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۳ - ۲۳ مهر ۱۴۰۱

بی تعارف؛ دشمن به دنبال نابودی ایران است

هدفشان نابودی ایران است و هیچگاه نمی توانند اهتزاز این پرچم پرافتخار را تحمل کنند، نمی توانند قدرت ایران اسلامی را ببینند و سکوت کنند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، رضا مردانه خبرنگار این رسانه در یادداشتی در خصوص اغتشاشات اخیر نوشت: 

در فضای مجازی تعدادی پوستر را با عنوان "همه چیز بهانه است، ایران هدف است" مشاهده کردم و همین هم شد انگیزه ای که قلمم بر صفحه ی روزگار نقش بندد و چند جمله ای با زبان الکن خود برایتان بنویسم.

آری درست است؛ یک روز گرانی را بهانه می کنند، یک روز بر طبل دوقطبی سازی با حجاب و بی حجاب می کوبند و یک روز هم دوگانه ی موشک و پوشک و روز دیگر دفاع از حقوق یک بانو به نام مهسا امینی می شود دستاویزشان برای حمله همین جماعت داعشی مدعی حقوق زن به یک بانوی محجبه ی بی دفاع!

تلاش می کنند با دوگانه سازی های مختلف، نیروهای نظامی ایران را تضعیف نموده و گاهی هم از عدم لزوم نیروی نظامی در کشور سخن به میان می آورند اما هیچگاه به این اشاره نمی کنند که چرا در کشورهای غربی نیروهای نظامی لازم است و در ایران غیرضروری!

هیچ گاه در رسانه های غربی که بنگاه دروغ پراکنی هستند از عدم آزادی بیان در غرب صحبت نمی کنند، انگار هیچگاه جلیقه زردها در فرانسه نبوده اند و در کره ای دیگر بوده اند، اما تلاش می کنند کوچترین اعتراضی را در ایران به اغتشاش تبدیل کرده و از آب گل آلود ماهی بگیرند و بعد هم عنوان کنند در ایران آزادی بیان وجود ندارد!

اما اگر واقع بین باشیم، متوجه خواهیم شد که آنها هدفشان نابودی ایران است و هیچگاه نمی توانند اهتزاز این پرچم پرافتخار را تحمل کنند، نمی توانند قدرت ایران اسلامی را ببینند و سکوت کنند.

برادر عزیزم، خواهر بزرگوار مطمئن باشید آنها با اصل ایران مشکل دارند و در این غبار فتنه نمی پرسند که شیعه هستی یا سنی، کارمند هستی یا کارگر یا بیکار، برایشان مهم نیست اهل کدام شهر و دیار هستی، جنسیت برایشان مهم نیست چرا که هدف شان یک چیز است نابودی ایران و آنچه در این مسیر برایشان مهم است همراهی شما یا عدم همراهی شما با خواسته های آنان است.

آنها برای همراه کردن شما هزاران دروغ می بافند و انواع تکنیک های عملیات روانی را به کار می گیرند تا در این مسیر، خواسته خودشان را به شما القا کرده و با تاثیرگذاری بر افراد جامعه به هدف خودشان دست یابند. 

حال این من و شما هستیم که باید انتخاب کنیم پای ایران می مانیم یا خودمان تبر در دست گرفته و تیشه به ریشه می زنیم!

انتهای پیام/ر  
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، اغتشاش
نظرات بینندگان