کد خبر: ۱۵۶۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۲۶ مهر ۱۴۰۱
فرمانده انتظامی استان فارس :

۱۹ قبضه سلاح جنگی و شکاری در فارس کشف شد

سردار حبیبی گفت: با دستگیری یکی از اعضای باند قاچاق سلاح ۱۹ قبضه اسلحه جنگی و شکاری و مقداری مهمات در این استان کشف شد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،سردار رھام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۱۹ قبضه سلاح جنگی و شکاری خبر داد و
 گفت: در اجرای طرح مبارزه با سلاح و مهمات غیرمجاز در فارس، ماموران پلیس امنیت عمومی استان فارس با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند یکی از اعضای باند حرفه ای قاچاق سلاح تعدادی اسلحه را از استان ھای غربی خریداری و پس از ورود به شیراز در باغی شخصی در یکی از روستاھای این شھرستان دپو کرده است.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از ھماھنگی با مرجع قضایی به محل مذکور اعزام و در بازرسی از آن باغ موفق شدند ۱۲ قبضه سلاح جنگی کلت، هفت قبضه سلاح پنج تیر شکاری، ٢٢ تیغه خشاب کلت کمری و تعدادی فشنگ مربوطه قاچاق کشف کردند.

حبیبی با اشاره به اینکه در این خصوص یکی از اعضای باند قاچاق که سلاح‌ھای مذکور را برای استفاده در اغتشاشات خریداری و دپو کرده بود دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: تلاش برای دستگیری دیگر اعضای این باند به صورت ویژه در دستور کار پلیس است.

فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: پلیس به طور جد با عاملان فروش سلاح غیرمجاز برخورد شدید خواھد کرد و ازشهروندان درخواست می‌شود که در صورت مشاھده اینگونه موارد سریعا موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/ف
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان