کد خبر: ۱۵۶۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۷ - ۰۲ آبان ۱۴۰۱
فرمانده انتظامی استان فارس:

دستگيري ليدر اصلي اغتشاشات در سروستان/ انهدام كارگاه توليد كوكتل مولوتوف

سردار حبیبی گفت: در اغتشاشات اخير سطح استان، يك نفر ليدر اصلي در شهرستان سروستان دستگير و روانه دادسرا شد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتطامی فارس از دستگيري ليدر اصلي اغتشاشات در سروستان خبر داد و گفت: در پي اعتراضات مردمی و اغتشاشات اخیر توسط افرادی معاند در فضای حقیقی و مجازی در سطح استان فارس، شناسايي و بازداشت عناصر اصلي اغتشاش و اخلالگران تخريب اموال عمومي و بروز ناامني به صورت ويژه در دستور كار پليس قرار گرفت.

وي عنوان كرد: ماموران پليس امنیت عمومی سروستان با اقدامات فني و تخصصي، يك نفر از عوامل اصلي و محرك اغتشاشات و طراح شعارهاي هنجارشکننده را شناسايي و وي را در منزلش در يكي از محله‌هاي اين شهرستان  دستگير كردند.

سردار حبیبی در ادامه افزود: در بازرسي از مخفيگاه متهم 7 عدد كوكتل مولوتوف ساخته شده و آماده به کار، 3 هزار بطري خالي شيشه‌اي و 150 دست البسه كهنه جهت استفاده در ساخت كوكتل مولوتوف، 4 ليتر اسيد خالص و با غلظت بالا جهت استفاده در اغتشاشات عليه مامورين، اماکن و خودروها، 8 عدد سرنگ حاوي اسيد، 30 ليتر بنزين، گازوئيل و روغن سوخته، دو جفت دستكش آغشته به رنگ و 10 عدد اسپري رنگ استفاده شده، 30 كيلوگرم ماده شيميايي (کود آمونياک)، 3 دستگاه دوربين، 4 عدد هارد اکسترنال، 40 عدد انواع سيم كارت‌، يك دستگاه لپ‌تاپ، 3 عدد گوشي همراه هوشمند، يك جلد دفترچه يادداشت حاوي شعارهايي با مضمون حمايت از گروه‌هاي معاند و منافقين و يک دستگاه پرينتر رنگي كشف شد.

فرمانده انتظامی فارس با اشاره به اينكه  در بررسي از سوابق متهم، جرائمي از قبيل جعل عنوان، كلاهبرداري و تحصيل مال نامشروع وجود دارد، تصريح كرد: كارگاه توليد كوكتل مولوتوف منهدم و متهم براي سير مراحل قانوني روانه دادسرا شد.

اين مقام ارشد انتظامي گفت: پلیس با کسانی که قصد ایجاد ناامني و برهم زدن نظم عمومی برای مردم و شهروندان را داشته باشند به شدت و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/س

نظرات بینندگان