کد خبر: ۱۵۶۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۰۶ آبان ۱۴۰۱
نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی:

انتقام سخت و پشیمان کننده ای، پیش روی عاملان اصلی حادثه تروریستی شیراز است

عزیزی گفت: به همه دشمنان ملت ایران و جریان تکفیری و جریان پلید وابسته به نظام سلطه اعلام کنم که انتقام سخت و پشیمان کننده ای، پیش روی آنها ست به شکلی که تا ابد فراموش نکنند و بدانند که نباید کوچکترین جسارتی به حرم های مطهر در ایران اسلامی داشته باشند.
انتقام سخت و پشیمان کننده ای، پیش روی عاملان اصلی حادثه تروریستی شیراز است

به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، ابراهیم عزیزی نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی امروز ۶ آبان ماه در حاشیه مراسم راهپیمایی  در راستای محکوم کردن حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ، در گفتگو با خبرنگار این رسانه بیان کرد: در یک اقدام ددمنشانه جریان وابسته به نظام سلطه و عناصر پلید تکفیری اقدام به یک حرکت تروریستی کردند و ۱۳ تن از زائران حرم احمدی و محمدی را به شهادت رساندند. 

وی گفت: صرف نظر از نحوه و چگونگی و عوامل اصلی و فرعی این حادثه، به همه دشمنان ملت ایران و جریان تکفیری و جریان پلید وابسته به نظام سلطه اعلام کنم که انتقام سخت و پشیمان کننده ای، پیش روی آنها ست به شکلی که تا ابد فراموش نکنند و بدانند که نباید کوچکترین جسارتی به حرم های مطهر در ایران اسلامی داشته باشند. 

این نماینده مجلس عنوان کرد: دشمنان روزی را شاهد خواهند بود که از این اقدام پلید پشیمان خواهند شد.

وی تاکید کرد: این اقدام تروریستی، هیچ هنر نظامی و تاکتیکی محسوب نشده و اینکه یک فرد کثیف وابسته به عمال آمریکا در یک حرم امن رضوی، احمدی، محمدی زن و بچه را به رگبار ببندد نشان دهنده بزدلی، ترس آنها است. 

فرار از میدان جهاد و حمله به زنان و کودکان نشان دهنده خواری دشمن است

عزیزی افزود: این که دشمنان از میدان مبارزه و جنگ فرار می کنند و در اینجا به زنان و کودکان حمله می کنند نشان از خواری و پستی آن ها دارد. 

این نماینده مجلس ابراز کرد: وظیفه مردم وحدت انسجام و پرهیز از اختلاف است چون امروز دشمن وحدت ملت ایران را هدف قرارداده و باید تلاش کنیم وحدت و انسجام ملی را به عنوان مهم ترین نیاز این مقطع مورد توجه قرار دهیم و از هر اقدامی که این انسجام و یکپارچگی را مورد خدشه قرار می دهد پرهیز کنیم. 

وظیفه حاکمیتی این است که با تمام عمال کثیف این جریان برخورد شود

عزیزی با بیان اینکه دشمن درصدد است اختلافات سطحی را به یک اغتشاش و از اغتشاش به بحران تبدیل کند، اظهار کرد: رویکرد دشمن بهره گیری از هر روزنه ی اختلاف انگیز است و وظیفه حاکمیتی این است که با تمام عمال کثیف این جریان برخورد شود. 

عزیزی اظهار کرد: وظیفه نخبگان امروز،  آگاهی،  بصیرت،  دشمن شناسی،  جریان شناسی و حق و باطل شناسی است و وظیفه نخبگان هم امروز به اندازه سایرین در این صحنه ها حساس است و انزوا و گوشه نشینی پسندیده ی نخبگان انقلابی نیست

وی تاکید کرد: امیدواریم هر چه زودتر مردم با وحدت یکپارچگی و انسجام خود و مسئولان مربوطه با اقدام به موقع و قاطعانه زمینه پیشرفت،  شکوفایی،  رشد همه جانبه ی نظام اسلامی و مردم را فراهم کنند.

انتهای پیام/س/ر
نظرات بینندگان