کد خبر: ۱۵۶۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۲ - ۰۵ آبان ۱۴۰۱
عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با شیرازه: 

نتیجه اغتشاشات چیزی جز تسلط بدخواهان بر کشور نیست

کلانتری گفت: حمله تروریستی به حرم مطهرشاه‌چراغ ممکن است باعث تنبه عده ای شده و بدانند که نتیجه اغتشاشات چیزی جز تسلط بدخواهان بر کشور نخواهد بود.  
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، آیت الله علی اکبر کلانتری نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با خبرنگار این رسانه گفت: فتنه گران و اغتشاشگران در این یک ماه از فضای کشور سوءاستفاده کردند و ارزش های اسلام و مبانی انقلاب اسلامی از جمله حجاب را مورد حمله قرار دادند. 

وی افزود: برخی گروه های تکفیری از جمله داعش و کسانی که در واقع سربازان یزید هستند به کمک اغتشاشگران آمدند.  

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه هدف دشمنان ضربه زدن به نظام و کیان اسلام است، تصریح کرد: ما همزمان شاهد حمله های رسانه های بیگانه و امپراتوری رسانه ای آمریکا، اروپا، آل سعود خائن و جریان رسانه ای دشمن برای تضعیف انقلاب اسلامی هستیم. 

کلانتری با اشاره به اینکه غربی ها به دنبال این هستند که به جهان اعلام کنند ایران در مسیر فروپاشی است، بیان کرد: دشمنان به اهداف شان نمی رسند چرا که مردم ایران اسلامی در  عشق و علاقه به مکتب اسلام مشترک هستند. 

این استاد حوزه و دانشگاه ابراز کرد: اینکه در روز روشن به مکانی مقدس که میعادگاه عاشقان و دلدادگان است حمله شود معنادار است.
 اگرچه ممکن است باعث تنبه عده ای شده و بدانند که نتیجه اغتشاشات چیزی جز تسلط بدخواهان بر کشور نخواهد بود، اما اگر این اغتشاشات و فتنه گری ها ادامه داشته باشد نهایتا به حملات تروریستی ختم می شود و در نتیجه نا امنی همه در معرض خطر قرار می گیرد.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: از مسئولان امر و دستگاه های امنیتی تقاضا دارم که بیش از این به فکر آرامش وا منیت مردم باشند و با دقت و آرامش کامل این قضیه را رصد و پیگیری نمایند. 

انتهای پیام/ر/س
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شاهچراغ
نظرات بینندگان