کد خبر: ۱۵۶۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۹ - ۰۹ آبان ۱۴۰۱
عضو شورای فرهنگ عمومی استان فارس:

اغتشاشگران عامل جنگ ترکیبی برعلیه جبهه حق هستند

سردار حدائق با بیان اینکه دشمن با رمز مهسا امینی توانست عده اندکی را به دنبال خود بکشاند، گفت: تمام اغتشاشگرانی که در خیابان حضور پیدا می‌کنند عامل جنگ ترکیبی بر علیه جبهه حق هستند.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه،چهارشنبه ۴ آبان ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۵ به وقت ایران درحالی که زائران حرم امن احمدی(شاهچراغ) درحال برگزاری نماز جماعت مغرب و اعشا بودند ناگهان صدای شلیک رگبار و گلوله به گوش رسید اما نمازگزاران همچنان مشغول عبادت و نماز بودند که در این لحظه فردی مسلح با اسلحه ای پیشرفته که از درب باب الرضا وارد شده بود، شروع به تیر اندازی به سمت خادمین حرم و زوار می کند تا خود را مستقیم به شبستان حرم و محل برگزاری نماز برساند.

 پس از شلیک چند گلوله و مقاومت خادمین داخل شبستان، بلافاصله از صحن اصلی خود را به داخل حرم رسانده و چندین تن را زخمی و عده ای را نیز به شهادت می رساند.

این اقدام  تروریستی و بزدلانه جریان تکفیری داعش و کشتار بی رحمانه مردم بی دفاع زائر در حرم مطهر فرزند امام موسی کاظم علیه السلام در شیراز که به شهادت تعدادی از هموطنان مظلوم ما از جمله چندین زن و کودک انجامید موجی از خشم، اندوه و محکومیت را در سطح کشور و دنیا به همراه داشت.

 در این حادثه تروریستی آرشام دانش آموز کلاس پنجم به همراه پدر و مادرش بی گناه شهید شدند و در این خانواده فقط آرتین خردسال که هنوز سنش به مدرسه هم نرسیده پدر ،مادر و برادرش را از دست داده است.

قطعا شهادت بیگناه این کودکان حاصل فراخوان های هدفمند دشمن با رمز مهسا امینی و سوءاستفاده از شعار «زن زندگی آزادی» است که باعث مرگ زنان و کودکان مظلوم شد.

در همین راستا خبرنگار شیرازه با سردار محمد رضی حدائق کارشناس مسائل سیاسی و عضو شورای فرهنگ عمومی استان فارس به گفتگو پرداخت.

وی با بیان اینکه اقدام تروریستی شاهچراغ را به شدت محکوم میکنم گفت: دین اسلام اجازه ندارد  که حتی در جنگ ،کسی را که وارد میدان نشده اسیر بگیرد.

سردار حدائق در ادامه افزود: هویت و ریشه اعتقادی ما بر اساس دین اسلام‌ است و دشمنان برای رسیدن به هدف هر کاری‌ که لازم است را انجام می‌دهند.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: گروهک داعش مبنای تفکر و اعتقاداتشان بر پایه اسلامی ،محمدی و اهل بیتی نست بلکه یک دین انحرافی است و میگویند ما حق هستیم و بقیه باطل هستند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان فارس با اشاره به اینکه گروهک داعش هر اقدامی که می‌خواهد انجام می‌دهد و جنایت های بسیاری را مرتکب شده، بیان کرد:زن هارا به بردگی می‌برند و بانوان و کودکان را سر بریده و اقدامات خبیثانه ضد دین اسلام انجام می‌دهند.

وی در ادامه با بیان اینکه داعشی ها انسان های وحشی هستند و که در تاریخ نمونه‌شان وجود ندارد افزود: رفتار های وحشی این گروهک در هیچ تاریخی نبوده حتی مغول ها اینطور رفتار نمی‌کردند و این افراد صدها برابر مغول ها وحشی هستند و برای خود  قانون و دین تشکیل داده اند و رفتار های وحشی و نا هنجار خود را نوین جلوه می‌دهند.

سردار حدائق تاکید کرد:باید توجه کنیم که با این افراد شرور با مذاکره و و نصیحت نمیتوان مدارا کرد.

عضور شورای فرهنگ عمومی استان فارس با بیان اینکه کشور ما باید ریشه های اعتقادی دشمن را هدف قرار بدهد تصریح کرد:داعشی ها منافقانی مدرن هستند که با پیچیدگی عجیبی از طریق رسانه و تبلیغات سعی میکنند چهره مخوف شیطانی خود را مخفی کنندو قیافه خود را به ظاهر متمدن نشان دهند.

این مقام مسئول با بیان اینکه مقاومتی که از سوی کشور ما با محوریت جبهه حق علیه باطل صورت گرفته روز به روز چهره کثیف دشمن را نمایان تر میکند،افزود: سالهای اخیر بزرگترین مقامات آمریکا اعلام کردند که داعش را تشکیل دادند و اکنون از این اقدام تروریستی شاه‌چراغ(ع) میتوان فهمید که داعش ساخته دست آمریکا و اسرائیل است و از سوی آنها حمایت می‌شود.

سردار حدائق با بیان اینکه عربستان سعودی ،امریکا و اسرائیل  گروهک داعش را حمایت می‌کنند و ما باید به آنها پاسخ دندان شکنی دهیم اظهار کرد:حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ بسیار دردناک بود و ما خون شهدایی که در این حادثه در راه مکتب حسینی و اهل بیت ریخته شدند را فراموش نخواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: خون شهدای شاهچراغ بسیار موثر و افشاکننده چهره زشت دشمنانی است که مقابل کشورشان قرار گرفته اند و دشمن بداند که خون شهدای ما نقطه عطفی برای گسترش جبهه حق علیه باطل است.

این مقام مسئول با بیان اینکه ما در مقابل جنگ ترکیبی قرار گرفته ایم  و دشمن از تمام ظرفیت های دروغ در فضای مجازی و رسانه ها استفاده می‌کند و جنگ ترکیبی به وجود می آورد بیان کرد: تمام کسانی که اکنون در خیابان ها حجاب خود را ترک کردند و  ایجاد نا امنی میکنند این افراد چه بخواهند و چه نخواهند شریک ریختن خون این شهدا هستند.

سردار حدائق در ادامه بیان کرد: دشمن با رمز مهسا امینی و سوءاستفاده از شعار زن زندگی آزادی بهانه ای شد که دشمن عده ای را به دنبال خود بکشاند و تمایل دارند به جبهه باطل و اکنون بسیار واضح است که مردم انقلابی ما پیرو انقلاب خود هستند تمام اغتشاشگرانی که  در خیابان حضور پیدا می‌کنند عامل  جنگ ترکیبی بر علیه جبهه حق هستند.

وی در پایان گفت:تحریم ها و فعالیت های زشتی که در مسئله حجاب شکل گرفت، تمام حرکت های ناپسند دشمن از جمله نامردی که وارد حرم مطهر شده تا در یک مکان مطهر مرتکب به جنایتی شود که خود را در تاریخ ثبت کند، این ها همه تکه ای از پازل هستند و تمام کسانی که با تفکرش این افراد را تایید می‌کند  بدانند که جزء این پازل حساب می‌شود.

سخن آخر اینکه:

 شهادت بیگناه این کودکان حاصل فراخوانهای هدفمند دشمن با رمز مهسا امینی و سوء استفاده از شعار زن زندگی آزادی که باعث مرگ زنان و کودکان مظلوم شد کودکان مظلوم شهید علی اصغر گویینی دانش آموز پایه دوم ، شهید آرشام سرایداران دانش آموز پایه پنجم و شهید محمدرضا کشاورز دانش آموز پایه دهم از شهدای این حادثه تروریستی که با تحریک دشمنان و سلبریتی ها و رسانه های انها که باعث نا امنی در جانعه شدند به دست داعش به شهادت رسیدند .

انتهای پیام/ف

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان