کد خبر: ۱۵۶۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۶ - ۱۱ آبان ۱۴۰۱
کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با شیرازه مطرح کرد:

دشمن به دنبال فریز کردن افکار جوانان در لجنزار اینستاگرام

مغز جوانان در لجنزار اینستاگرام و واتساپ توسط دشمن فریز شده و قدرت تحلیل و تفسیر از برخی از آنها گرفته شده است و ما باید شرایطی فراهم کنیم که نسل جدید را در مدارس و دانشگاه ها دریابیم.

به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، دشمن با راه اندازی جنگ شناختی و ترکیبی به دنبال آن است که بر ذهن و فکر مردم خاصه جوانان تاثیر گذاشته و اذهان را به سمت و سویی که می خواهد هدایت کند.

دشمن در این راه با بهره گیری از رسانه ها و شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و واتساپ و ... افکاری را به جوانان تزریق می کند که خود می خواهد و متاسفانه فضای مجازی ول و ولنگار نهادهای تربیتی نیز در این مسیر دشمن را یاری می کند.

دشمن در واقع از روحیه و مکتب ایران قوی هراس داشته و نمی تواند جوان ایرانی را موفق ببیند و با طراحی اغتشاشات و اعتراضات خیابانی سعی دارد مردم و مسئولان را مقابل هم قرار داده و انرژی و توان جوانان و مسئولان را کاهش داده و کشور را به لبه پرتگاه نزدیک کند.

آحاد جامعه باید در جهت خنثی‌سازی توطئه‌های بدخواهان نظام اسلامی کار و تلاش شبانه روزی را سرلوحه امور خود قرار دهند و سهل انگاری، غفلت و تنبلی از هیچ مدیر و مسئولی پذیرفته نیست و همه باید در جهت آبادانی میهن اسلامی و تحقق آرمان‌های امام راحل، شهدا و منویات مقام معظم رهبری مشارکت کنند.

رحمت اله خوشبخت رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان زرین دشت و کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار این رسانه بیان کرد: دشمن سالها پیش یک جنگ ترکیبی بر علیه ملت ایران راه انداخته و اکنون به این نبرد شدت بخشیده است.

وی با بیان اینکه دشمن در این جنگ ترکیبی، همه ابعاد نبرد را دنبال می کند، افزود: البته در گذشته در بعضی موارد نظیر جنگ های نظامی شکست خورده است.

این کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد: قرارگاه جنگ نظامی چون دست نیروهای انقلابی و افراد مخلصی همچون حاج قاسم سلیمانی، شهید تهرانی مقدم، شهید کاظمی و... بود دشمن در این عرصه به ناکامی رسید و کشور در عرصه نظامی، مقتدر شد و به مرحله بازدارندگی رسید.

وی با تاکید بر اینکه امروز دشمن جنگ را به سایر حوزه ها از جمله جنگ اقتصادی کشانده و تلاش می کند با تحریم و هر حربه ای که می تواند ملت را نا امید کند، عنوان کرد:دشمنان در عرصه فرهنگی در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی که در اختیار دارند ذهن جوانان ما را خراب کرده اند و با دروغ پردازی های بسیار زیاد شرایطی پدید آوردند که برخی از جوانان حتی از اعتقادات دینی شان برگشتند.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: متاسفانه افرادی در دستگاه های درون نظام در قالب جریان نفوذ فعالیت کرده و به اجرای 2030 پرداخته و این وادادگی که در این چند سال اتفاق افتاد نتیجه اش را ما امسال در سطح مدارس به ویژه متوسطه اول و دوم و در سطح دانشگاه ها می بینیم.

خوشبخت با اشاره به حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ(ع) بیان کرد: دشمن داعش را که ساخته ی خود است فعال کرده و از این مسائلی که پیش آمده و ذهن نیروهای امنیتی ما به سمت اغتشاشات رفته به عنوان خلا امنیتی استفاده کرده و فاجعه ایجاد کردند.

وی ادامه داد: اینها اگر بتوانند دست به کارهای بسیار خطرناک تری هم می زنند اما وظیفه ما این است که نسل جوان و نوجوانمان را آگاه کنیم.

این کارشناس افزود: مغز جوانان در لجنزار اینستاگرام و واتساپ توسط دشمن فریز شده و قدرت تحلیل و تفسیر از برخی از آنها گرفته شده است، پس ما باید شرایطی فراهم کنیم که نسل جدید را در مدارس و دانشگاه ها دریابیم.

 
این کنشگر مسائل سیاسی ضمن تاکید مبنی بر ایجاد رونق اقتصادی گفت: آنچه ما امروز می بینیم نتیجه ۸ سال بی عملی دولت غربگرایی است که در حال حاضر منافقانه بر تحولات سوار شده و همراه با اغتشاشگران بر آتش می دمند.

خوشبخت با بیان اینکه همه نیروهای دلسوز باید تلاش کرده و بهترین کار جهاد تبیین است، اظهار کرد: ما باید برای مردم بیان کنیم که چه اتفاقی افتاده و ریل و راه صحیح عبور از این بحرانی که نظام سلطه در جنگ احزاب بر علیه ما از خارج کشور و منافقین در قالب جنگ جمل در داخل راه انداخته اند تبیین شود.

وی به این نکته نیز اشاره کرد که برخی از کسانی که در گذشته در کشور، نام و مسئولیتی داشتند امروز همگام با دشمنان پیش می روند و داعش از این وضعیت موجود نهایت سوءاستفاده را کرده و امیدوار هستیم که نیروهای امنیتی متوجه باشند و هیچ خلایی ایجاد نشود که دشمنان به دنبال آن حمام خون راه بیندازند.

خوشبخت در ادامه بیان کرد: دشمنان عمدا در حرم امن حضرت شاهچراغ که ماوایی برای مخلصین و افراد مظلوم و مومنین بود جنایت کردند.

این کارشناس تصریح کرد: امید است برخی از مردم که تحت تاثیر القائات دروغین نظام سلطه و منافقین داخلی قرار گرفتند متوجه شوند که چه اتفاقاتی در کشور در حال اجراست

خوشبخت عنوان کرد: ما در تشییع شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ در شیراز و مشهد و... موارد فوق الذکر را دیدیم و امید است همان طور که در دهه شصت خون شهید رجایی و شهید باهنر و ۷۲ تن باعث شد جریان نفاق به محاق برود و مهرماه ۶۰ اوضاع بر وفق مراد باشد، نیروهای انقلاب بتوانند کاری کنند که اوضاع کشور بر وفق مراد بوده و در این جنگ ترکیبی که در راس آن جنگ شناختی است به سرمنزل مقصود برسیم.

وی هنمچنین اظهار کرد: امید است این نظام الهی در مسیر خود حرکت بالنده اش را ادامه داده و مقدمات ظهور فراهم شود.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: همه اتفاقاتی که در جهان خصوصا در آسیای جنوب غرب و غرب آن و کشور ما اتفاق می افتد بیانگر این است که اتفاقات مهمی در حال انجام است.


خوشبخت گفت: باید نسل جدید را توجیه کرده و جهاد تبیین را با قدرت ادامه داده تا از این گردنه های خطرناک هم عبور کنیم.

به گزارش شیرازه، مردم و مسئولان باید همگی دست به دست هم داده و با اتحاد و انسجام در راستای ایران قوی گام برداشته و با اتخاذ تصمیم و سیاست های مناسب و اجرای آنها توسط مسئولان توطئه های دشمنان را خنثی کرده و برای به اهتزاز درآمدن پرچم ایران در تمامی میادین و عرصه ها تلاش نمایند.

انتهای پیام/ر

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، جنگ ترکیبی
نظرات بینندگان