کد خبر: ۱۵۶۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۲ - ۱۱ آبان ۱۴۰۱
نماینده ولی فقیه در فارس: 

دانش‌آموزان باید برای تبدیل شدن ایران به یک ایران قوی تلاش کنند

آیت الله دژکام با بیان اینکه آمریکا زیادی قیافه می‌گیرد و باید او را سرجای خود بنشانیم، گفت:دشمنان به دنبال تضعیف ایران هستند، پس شما دانش‌آموزان باید برای تبدیل شدن ایران به یک ایران قوی تلاش کنید.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، آیت‌آلله لطف‌اله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس چهارشنبه ۱۱ آبان در آئین نواختن زنگ استکبارستیزی و بزرگداشت شهدای دانش آموز حمله تروریستی به حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، که در مدرسه شاهد سید احمد خمینی ناحیه ۳ شیراز برگزار شد،گفت: امروز در این مدرسه و در محل تحصیل یکی از شهدای حمله تروریستی به حرم شاهچراغ(ع) جمع شده‌ایم که مبارزه خود با استکبار را بار دیگر اعلام کنیم.

وی با اشاره به اینکه استکبار و افراد مستکبر را باید سرجایشان بنشانیم، افزود: دشمنان به دنبال تضعیف ایران هستند و به فرموده رهبری تنها راه پیروزی ما قوی بودن است و شما دانش‌آموزان باید برای تبدیل شدن ایران به یک ایران قوی تلاش کنید.

آیت‌الله دژکام با اشاره به اینکه تمام افتخار حکومت طاغوت این بود که ژاندارم آمریکا در منطقه بود، گفت: آن زمان ما یکصدا گفتیم نمی‌توانیم و نمی‌خواهیم نوکری مستکبرین کنیم و این فریاد در طول این ۴۴ سال نتیجه داده است.

نماینده ولی‌فقیه در فارس افزود: امروز ایران در غرب آسیا قدرت است و دشمن نمی‌خواهد ایران قوی باشد.

وی خطاب به دانش‌آموزان گفت: شهید کشاورز کشته شده توسط گلوله استکبار است و شما همکلاسی‌های این شهید نباید اجازه دهید ایران ضعیف باشد و باید برای ایران قوی تلاش کنید.

دژکام با اشاره به شهادت ۱۷ تن از همکلاسی‌های خود در دوران انقلاب، ادامه داد: شهادت همکلاسی‌، داغی است بر سینه همه ما و در این ۴۴ سال گرچه درد و داغ بسیار دیده‌ایم، اما مصمم هستیم و پیش از ظهور، ایران قوی را خواهیم ساخت و تحویل امام زمان (ع) خواهیم داد.

در پایان این مراسم، با حضور نماینده ولی فقیه در فارس و معاون وزارت آموزش و پرورش و دانش آموزان، کلاس محل تحصیل شهید محمدرضا کشاورز، گلباران و یاد آن شهید دانش آموز گرامی داشته شد.

انتهای پیام/س

نظرات بینندگان