کد خبر: ۱۵۷۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۱ - ۲۶ آبان ۱۴۰۱
فرمانده سپاه بقیةالله (عج) شیراز خبر داد:

اجرای بیش از یک هزار برنامه در هفته بسیج توسط ناحیه بقیه الله(عج) شیراز

بیش از هزار برنامه در هفته بسیج توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت ناحیه بقیه الله (عج) برنامه ریزی شده که اجرایی میشود.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،مجید علیپور فرمانده سپاه بقیةالله (عج) شیراز در نشست خبری هفته بسیج با بیان اینکه در طی سالیان گذشته بسیجیان  بی توجه به  هر حاشیه و بی مهری  و  حواشی ها در تمامی عرصه های مختلف  مسیر خدمت به مردم را پیش گرفته اند افزود:  در هر زمان و  عرصه ای که این نظام و انقلاب نیاز به حضور مردمی داشته مجموعه بسیج با افتخار تمام در  صحنه های مختلف حاضر بوده است.

وی افزود: نقش بسیج در همه عرصه ها بسیار تاثیر گذار و سازنده  بوده است همچنین در دوران دفاع مقدس هم بسیجیان در صحنه بودند و در جبهه های نبرد حق علیه باطل جنگیدند و توانستند همیشه تلاش کنند تا کشورمان پیروز شود ناگفته نماند که در دوران دفاع مقدس هزاران شهید بسیجی که از بهترین یاران انقلاب بودند خون و جان خودشان را برای این انقلاب فدا کردند.

علیپور  با بیان اینکه بسیجیان در عرصه خدمت رسانی ، امنیت مردم ، فرهنگی و اجتماعی فعال بودند و حضور  با بصیرت بسیجیان  بوده است که توانست نقشه ها و توطئه های دشمن با شکست رو به رو کند تصریح کرد:در حوادثی که این چند سال شاهد بودیم همچون سیل و زلزله بسیجیان بودند که با روحیه خدمت رسانی در قالب گروه های جهادی پای کار امدند و کمک کردند.

 فرمانده سپاه بقیةالله (عج) شیراز با اشاره به موضوع کرونا اظهار کرد: بسیجیان با حضورشان در طرح شهید سلیمانی، در کنترل بیماری کمک به کادر درمان ،تهیه و توزیع مواد بهداشتی و با شناسایی نیازمندان توانستند هزارن کمک معیشتی را در اختیار خانوارها قرار دهند و  به هر نحوی مقابله با این ویروس را انجام  دهند و نقش بسیار موثری را ایفا کنند.

وی با بیان اینکه هفته مبارک بسیج  امسال از 29 آبان ماه آغاز میشود بیان کرد: بیش از هزار برنامه در هفته بسیج توسط حوزه ها و پایگاه های مقاومت برنامه ریزی شده که اجرایی میشود.

این مقام نظامی با بیان اینکه اولین برنامه ناحیه مقاومت بسیج بقیه الله (عج)  گلباران قبور شهدا که همزمان با سراسر کشور اجرا میشود افزود:دیدار با خانواده شهدا، اجرا بیش از 50 یادواره شهدا با محوریت گرامیداشت شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ(ع) است همچنین نشست های روشنگری با موضوع جهاد تبیین برگزار میشود.

علیپور بیان کرد:بیش از سه هزار بسته  معیشتی تهیه و توزیع خواهد شد ، اجرای پویش نذر خون ،راه اندازی کارگاه اشتغال، کارگاه های مشاوره ، آزادی زندانیان جرائم غیر عمد،برگزاری جام فوتسال در شیراز که به نام جام آرتین با حضور دانش اموزان  رقم خواهد خورد از دیگر برنامه های ناحیه بقیه الله ( عج) است.

انتهای پیام/ف


برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان