کد خبر: ۱۵۷۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۹ - ۱۰ آذر ۱۴۰۱
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مطرح کرد:

رهبر معظم انقلاب در جستجوی تحمیل اراده انقلابی ملت ایران بر دشمن است +فیلم

روایت سردار سلامی از پیام وزیر امور خارجه یکی از کشورهای همسایه از عصبانیت و کلافگی امریکایی ها از رهبر انقلاب و ایران اسلامی.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در جمع جهادگران استان فارس روایتی از یکی از وزرای امور خارجه کشورهای همسایه نقل کرد و گفت:چند وقت پیش یکی از وزرای  خارجه کشورهای همسایه پیغامی آورد. 

وی افزود: او در این پیام عنوان کرده که  آمریکایی ها و جبهه استکبار از چند موضوع از ایران اسلامی خشمگین ، عصبانی و کلافه و عاجز هستند.

سردار سلامی با بیان اینکه رهبر بسیجی، جانباز، حکیم، شجاع و الهی انقلاب اسلامی که وارث اولیاء الهی و نبوت و نائب امام زمان است ، اظهار کرد: وزیر امور خارجه مذکور در پیام خود گفت که رهبر انقلاب، چند مورد را به افتخار ملی تبدیل کرده است که آمریکایی ها نمیتوانند آن را بپسندند و اینها از این موضوع عصبانی اند؛ اول اینکه ایشان توانسته در برجام  محکم بایستد و اراده دشمنان را نپذیرد و در جستجوی تحمیل اراده انقلابی ملت ایران بر دشمن می‌باشد  و این کار را انجام داده است. 

وی افزود: ایشان توانسته با هنرنمایی حکیمانه خود از تهدید تحریم اقتصادی فرصت بزرگی بسازد و فشارها و اثرات تحریم را بر جامعه ایرانی به مرتبه ای برساند که دیگر پذیرش یا عدم پذیرش برجام از سوی آمریکا  برای ملت بزرگ ایران تفاوت خاصی نداشته باشد؛ آنها گفته اند رهبر ایران نفوذ منطقه ای انقلاب اسلامی را در خارج از مرزهای ایران تثبیت  کرده است. نفوذی غیر قابل بازگشت که در اقصی نقاط عالم اسلام بیرق جهاد علیه کفار برافراشته شده و پیشانی بندهای جهاد بر جبین جوانان مسلمان  بسته شده است.

 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دشمن در حال فرار است و این برای ایرانیان یک افتخار ملی است، اظهار کرد:  آنها می گویند ایشان در فضای تحریم و محاصره توانسته ایران را در مسیر پیشرفت قرار دهد و کاری کند که ایران عظیم، عزیز شود، یعنی دست نیاز را به سوی بیگانگان برای تامین ضرورت های زندگی ملی خود جلو کسی دراز نکند.

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو

انتهای پیام/س


نظرات بینندگان