کد خبر: ۱۶۲۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۴ - ۰۴ اسفند ۱۴۰۲
فرمانده کل سپاه:

۱۱ اسفند با دشمنان اتمام حجت ‌می‌کنیم

فرمانده کل سپاه گفت: جمعه ۱۱ اسفندماه، یک اتمام حجت دیگر با دشمن داریم و همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور ملت پای صندوق‌های رأی، مشت محکم دیگری به دهان دشمن می‌زنند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»،سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم بهره‌برداری از طرح محرومیت‌زدایی سپاه فجر استان فارس با اعلام رمز مبارک «یا صاحب‌الزمان یا صاحب‌الزمان یا صاحب‌الزمان» دستور افتتاح طرح‌های عمرانی و غیرعمرانی را صادر کرد.


در همه محافل نام شیراز برجسته و نوآفرین است
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه، با بیان اینکه شیراز در تکوین شخصیت تاریخی و تمدن‌سازی ایران، یک نام درخشان و جهانی است، اظهار داشت: در همه محافل علمی، فلسفی و ادبی و تمدنی جهان، نام شیراز برجسته و نوآفرین است.


سرلشکر سلامی با اشاره به تقدیم ۱۵ هزار شهید در استان فارس در دفاع مقدس، تصریح کرد: به همین دلیل شیراز همچنان مغضوب دشمنان اسلام و ایران است، اما این استان به فضل الهی در حال حرکت است.


تلاش دشمن برای تبدیل همه عرصه‌های زندگی مردم به میدان جنگ
وی با اشاره به تلاش‌های دشمن برای تبدیل‌کردن همه عرصه‌های زندگی مردم به میدان جنگ، تأکید کرد: حرکت شتابنده مردم و بسیجیان برای عروج و به قله رسیدن را تجربه می‌کنیم، از تاریخ سختی عبور کردیم، مخاطراتی را که دشمنان برای این ملت وجود آوردند، اگر به هر ملتی وارد می‌شد، حتی قدرتمندترین کشورها مثل آمریکا بود، می‌شکست و از پا می‌افتاد.


سرلشکر سلامی با بیان اینکه خداوند نعمت‌هایی خاص را به این ملت عطا کرده که در جای دیگری دیده نمی‌شود، تصریح کرد: خصوصیات استثنایی برای ملت ایران وجود دارد و قوی‌شدن در نقطه فشار، یکی از این خصوصیات است؛ چرا که هر ملتی وارد جنگ شود، حتی اگر پیروز شود، شکننده می‌شود، اما ملت ایران به‌واسطه اتکای این ملت به منطق وحی و قرآن در پرتوی هدایت‌های نایب امام‌زمان، از آن جنگ قدرتمندتر شده است.


باید با قدرت‌های بزرگ وارد کارزار شویم
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خداوند این ملت را از هر صحنه‌ای عزیز و سربلند خارج می‌کند و ما کارآزموده شدیم متوجه شدیم باید با قدرت‌های بزرگ وارد کارزار شویم.


وی با بیان اینکه موضوع نبرد قدرت‌های جهانی با یاران، بر سر تعادل است، ولی وقتی می‌جنگیم، این دشمن است که از تعادل خارج می‌شود و مجبور به تغییر موضع و تنزل سطح هدف می‌شود. جنگ اقتصادی می‌کند تا نظام اقتصادی را فلج کند و فقر و محرومیت و اسارت اقتصادی را بر مردم تحمیل می‌کند، ولی مردم ایران با تبعیت از منبع نور یعنی امام‌زمان و نایب برحقش خطرات تحریمی را به فرصت‌هایی باشکوه برای ساخت همه نیازها در داخل کشور تبدیل می‌کنند.


امروز ما ماهواره به فضا می‌فرستیم و تولید علم داریم
وی با اشاره به قبل از انقلاب که ایران برای پیش پا افتاده‌ترین نیازهای روزمره مردم هم به کشورهای غربی وابسته بود، اما امروز در فروشگاه‌ها که می‌رویم، همه نیازهای روزمره را از تولیدات داخلی می‌بینیم، تأکید کرد: با ترور دانشمندان ما و محدودکردن ما در همه عرصه‌ها، دشمن تلاش کرد ما را منزوی کند، اما امروز ما ماهواره به فضا می‌فرستیم و تولید علم داریم.


سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه همه فضاهای مختلف را در ایران به جنگ تبدیل کردند، تأکید کرد: اما ایران اسلامی با رهبری ولایت به‌عنوان تجسم حقیقی مکتب اسلام، اسلام به‌عنوان مجموعه‌ای انگیزه‌بخش و قدرت آفرین، و ملت، ملتی وفادار، مقاوم و نافذالبصیر ایستاد و ملتی حدید از ایران را به نمایش گذاشته است.


هرجایی که دشمن نفوذ کند، آن راه را می‌بندیم
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه هر جایی که دشمن نفوذ کند، آن راه را می‌بندیم، و این، با اتحاد نیروهای مردمی و بسیج با هم امکان‌پذیر است، ادامه داد: رحمت الهی و نصرت جاری خداوند را باید مورداعتماد قرار دهیم.


وی گفت: مردم کف جامعه ما فلسفه اصلی نظام و انقلاب ما هستند، اگر اطلاع‌رسانی می‌کنیم، برای امیدبخشی است نه برای منت‌گذاشتن، ما پیش‌مرگ مردمیم و به دشمنان می‌گوییم هرچه با ما درگیر شوید بیشتر نشان می‌دهید که ناکامید، ما کوتاه نمی‌آییم و این راه ادامه دارد تا لباس فقر و محرومیت از همه افراد این ملت خارج و لباس رفاه بپوشد.


۱۱ اسفندماه یک اتمام حجت دیگر با دشمن داریم
سرلشکر سلامی با بیان اینکه تک‌تک این مردم برای ما به‌اندازه ملت عزیزند، تصریح کرد: جمعه ۱۱ اسفندماه، یک اتمام حجت دیگر با دشمن داریم و همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور ملت پای صندوق‌های رأی، مشت محکم دیگری به دهان دشمن می‌زنند.

 

انتهای خبر/

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان