کد خبر: ۱۵۷۲۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۹ - ۱۱ آذر ۱۴۰۱
استاندار فارس:

دشمن قصد دارد با ابزار فضای مجازی هویت دینی و ملی ما را مورد هدف قرار دهد

ایمانیه گفت: امروز دشمنان دست به دست هم دادند تا به وسیله فضای مجازی هویت دینی و ملی مارا مورد هدف قرار دهند.

به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه،محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در آئین اختتامیه چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان فارس به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند: فضای مجازی می‌تواند ابزاری باشد برای توی دهن دشمنان اشاره کرد و گفت: در شرایط موجود آسیب پذیرترین گروه کودکان ،نوجوانان و جوانان ما هستند.


وی در ادامه با تاکید بر اینکه جذاب ترین گروهی هم که فضای مجازی را می‌پسندند،کودکان و نوجوانان هستند، تصریح کرد: ما باید از فضای  مجازی به  عنوان فرصت استفاده و به درستی با آسیب های آن مقابله کنیم.


ایمانیه با بیان اینکه دشمن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تلاش می‌کند که مارا مورد هجمه قرار دهد و قصد دارند نظام را نابود کنند که به لطف خداوند، نتوانستند و نمیتوانند، افزود؛امروز باید گفت دشمنان دست به دست هم دادند تا به وسیله فضای مجازی هویت دینی و ملی مارا مورد هدف قرار دهند.


استاندار فارس در ادامه اظهار کرد: شرایطی را داریم که باید همچون دوران دفاع مقدس با سرعت در عرصه مبارزه جنگ رسانه ای پیروز و موفق بشویم.


این مقام مسئول در پایان با بیان اینکه دشمنان ما امروز نمی‌توانند مارا به جنگ سخت  تهدید کنند و در جنگ نرم(فضای مجازی) با ما رو به رو می‌شوند، اظهار کرد:  باید خودمان را در عرصه فضای مجازی قوی و پشتیبانی کنیم تا دشمنان نتوانند در عرصه فضای مجازی صحبتی کنند.




انتهای پیام/ف

برچسب ها: شیراز ، فارس ، شیرازه
نظرات بینندگان