کد خبر: ۱۵۷۴۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۱ - ۲۶ آذر ۱۴۰۱
رئیس مجمع نمایندگان فارس درگفتگو با شیرازه:

مسئولان باید خودشان را متعهد به نوکری مردم بدانند

علیزاده گفت:تمام کسانی که مسئولیتی را در کشورمان پذیرفتند به فرموده شهید کاضمی باید قبل از شهادت شهید بود باید طوری کار کنند که در پشت میز هایشان و در چهارچوب فعالیت باید به معنای واقعی شهید باشند و خودشان را متعهد به نوکری مردم بدانند.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه،محسن علیزاده نماینده مردم شهرستان‌های سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم استقبال از  ۸ شهید گمنام و دو شهید شناسایی شده، در گفتگو با خبرنگار این رسانه  با بیان اینکه  امروز شاهد این بودیم که یکبار دیگر مردم ولایتمدار و شهید پرور  استان فارس  در استقبال از شهدای تازه تفحص شده حضور پیدا کردند، گعت: حضور مردم ولایتمدار ما نشان میدهد که در استانه جنایات و التهاباتی که اخیرا  به وجود امده بود  یک بار دیگر برای تجدید میثاق با ارمان های خودشان با شهدا  و انقلاب  حضور پیدا کردند و حضورشان مشت محکمی بر دهان استکبار و همه خود فروختگان و دشمنان  غربی و منطقه ای است.

علیزاده با اشاره  به همزمانی این مراسم با ایام فاطمیه  و یلدای امسال  تصریح کرد: مردم ما همیشه  بلند ترین آرمان ها و انتظارات را برای شهدای انقلاب  و رهبر فرزانه  دارند .

نماینده مردم شهرستان‌های سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولان افزود: تمام کسانی که مسئولیتی را در کشورمان  پذیرفتند  به فرموده  شهید کاضمی  باید قبل از شهادت شهید بود باید طوری کار کنند که در پشت میز هایشان و در چهارچوب فعالیت به معنای واقعی شهید باشند و خودشان را  متعهد به نوکری مردم  بدانند.

وی در پایان اظهار کرد : امروز اگر بخشی از  جامعه ما نسبت به وضعیت معیشتی  ناراضی اند به خاطر این  است که ما مدیران و مسولین نتوانستیم به وظیفهخود به درستی عمل کنیم.

انتهای ییام/ف
برچسب ها: شیراز ، شیرازه ، فارس
نظرات بینندگان