کد خبر: ۱۵۷۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۰۷ دی ۱۴۰۱
رئیس پژوهشکده علوم معارف دفاع مقدس در گفتگو با شیرازه:

مدیران کشور ابعاد شخصیتی حاج قاسم را سرلوحه کارشان قرار دهند

سردار رودکی معتقد است مدیران با روحیه جهادی،ایثار گری و شجاعت که از ابعاد شخصیتی حاج قاسم بود ادامه دهنده راه شهدا باشند
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، با نزدیک شدن به سومین سالگرد شهادت مرد میدان در نظر داریم به تاسی از الگو برداری شخصیتی حاج قاسم با مدیران استانی و کشوری گفتگویی انجام دهیم.
 
سردار محمد نبی رودکی رئیس پژوهشکده علوم معارف دفاع مقدس در این خصوص به خبرنگار شیرازه گفت:ادمه دادن راه شهدا و مجاهدت برای مردم مسلمان و مبارزه با داعش تا آخرین لحظه عمر پر برکت حاج قاسم دلیل محبوبیتش در جهان شد.

سردار رودکی درتوصیه به مدیران بیان کرد: ابعاد شخصیتی ،مدیریت جهادی و مبارزاتی شهید حاج قاسم و مسیر اسلام ناب محمدی
،ایثارگری،شهادت،رشادت و... که از جمله ویژگی های بارز این شهید بزرگوار است را مدیران ما می بایست سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با ابراز امیدواری نسبت به آینده کشور با تاکید بر این نکته که به فضل الهی پیروز و سربلند خواهیم شد، عنوان کرد: البته دشمن مخالف اقتدار و پیشرفت کشور ایران است بنابراین گاهی مشاهده میکنیم مزاحمت هایی برای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بوجود می آورد، هر چند همواره با حضور مردم در صحنه توطئه های دشمن شکست می خورد که آخرین آنهم سه ماه اخیر در سال ۱۴۰۱ باتمام امپراطوری رسانه ای به میدان آمد اما شکست خورد و عقب نشینی کرد.

رودکی به ناآرامی های اخیر کشو اشاره کرد و اظهار نمود:دشمنان توفیق پیدا نکردند مردم را که صاحبان اصلی انقلابند را از نظام و انقلاب ناامید کنند.

رئیس پژوهشکده علوم معارف دفاع مقدس با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که به دشمنان نظام  فرمودند«شما صدای مردمی را بشنوید که در تشییع جنازه های شهدای امنیت با حضور میلیونی حامل پیامی قوی به استکبار بود»، گفت:بنابراین مردم با وحدت خودشان همانطور که معظم له فرمودند ید واحده هستند چرا که  اسلام برای همه بشریت سعادت را میخواهد.

 وی در پایان تصریح کرد: استکبار بدنبال منافع شخصی خود است که به همین دلیل میخواهند برای ملت ما مزاحمت ایجاد کنند.


انتهای پیام/د
نظرات بینندگان