کد خبر: ۱۵۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۲ - ۱۶ مهر ۱۳۹۰

پیروی از ولی فقیه راه گذر از فتنه‌هاست

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: پیروی از ولی فقیه و داشتن بصیرت و آگاهی امت اسلامی تنها راه گذر از فتنه است.

سردار علی فضلی در یادواره شهدای بخش افشاریه شهرستان تاکستان بیان کرد: دفاع مقدس تنها عرصه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود که امت، هشت سال در خدمت اسلام بودند.
وی ادامه داد: حضرت امام (ره) بعد از پیامبران و ائمه معصومین (ع) تنها فرد تاریخ بودند که خدمات زیادی را به اسلام داشته است.
جانشین سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: امام (ره) یک رهبر بزرگ است که امت ایران اسلامی تنها با یک جمله ایشان به سمت میدان نبرد حق علیه باطل می‌شتافتند.
جانشین سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: جنگ را خود مردم اداره کردند حتی در مواقعی این امت سلحشور از نظامیان سبقت می‌گرفتند.
وی در ادامه به روزهای قبل از شروع رسمی جنگ اشاره کرد و توضیح داد: قبل از شروع رسمی جنگ تحمیلی، عراق 636 بار به خاک‌های ایران اسلامی تجاوز کرد و این درگیری‌ها منجر به شهادت یک‌هزار و 50 نفر از جوانان پر افتخار این مرز و بوم شد.
فضلی به تشریح سی و نهمین روز بعد از شروع رسمی جنگ پرداخت و افزود: از آنجا که حضرت امام (ره) دستور شکستن حصر آبادان را صادر کرده بودند، نیروهای مردمی و بسیج در حال آماده شدن برای درگیری با اشغالگران بودند که خبر آمد بنی‌صدر می‌خواهد برای ما سخنرانی کند و بنی‌صدر در مدت سخنرانی خود هر آنچه که می‌توانست ما را توهین و تحقیر کرد که از جنگ دست بکشیم ولی نیروهای بسیجی گوش به این حرف‌ها ندادند و به فرمان امام (ره) لبیک گفتند.
وی با اشاره به اقدامات بنی‌صدر در راستای تضعیف نیروهای خودی گفت: این اقدامات فتنه‌ای بیش نبود که شکر خدا با هوشیاری و بصیرت نیروهای رزمنده خنثی شد.
جانشین سازمان بسیج مستضعفین با مقایسه زمان حال و دوران دفاع مقدس اظهار کرد: همانگونه که بصیرت نیروهای رزمنده موجب رو شدن ماهیت اصلی بنی‌صدر و نیات پلید آن شد در زمان حال نیز پیروی از ولی فقیه و داشتن بصیرت و آگاهی امت اسلامی تنها راه گذر از فتنه است.
انتهای پیام/20

نظرات بینندگان