کد خبر: ۱۵۸۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۶ - ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
مدیر مجمع خیرین مدرسه یار جهرم خبر داد:

اهدا ۴۰۰ بسته البسه به دانش آموزان کم برخوردار

مدیر مجع خیرین مدرسه یار جهرم گفت: با استعانت از درگاه الهی و همکاری خیرین گام دیگری در راستای حمایت از دانش‌آموزان کم‌ بضاعت شهرستان جهرم برداشته شد.
به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌های پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، نادر افسر ،مدیر مجمع خیرین مدرسه یار جهرم گفت: در این راستا ۴۰۰ دست لباس و ۴۰۰جفت کفش تهیه و بسته بندی شده و میان دانش آموزان کم بضاعت شهرستان جهرم توزیع شد.
 
مدیر مجمع خیرین مدرسه یار جهرم بیان کرد: توزیع بسته‌های حمایتی میان دانش‌آموزان نیازمند تحت پوشش خیرین مجمع شروع شده که در ادامه توزیع اقلام یاد شده به سایر دانش‌آموزان نیازمند از طریق مدیران مدارس انجام می‌شود.
 
افسر خاطرنشان کرد: فعالیت مجمع خیرین مدرسه یار در طول سال ادامه دارد و حمایت‌های خیران به دانش‌آموزان در فصل‌های مختلف از جمله شب عید با تهیه و توزیع لباس و کفش در ابتدای سال تحصیلی با تامین کتاب‌های درسی و تهیه لوازم التحریر انجام می‌شود.
 
مدیر مجمع خیرین مدرسه یار جهرم با اشاره به فعالیت‌های این مجمع گفت: یکی از چهار هدف مجمع خیرین مدرسه یار، رسیدگی به امور دانش آموزان نیازمند آسیب پذیر است که چنانچه توجهی به آن نشود احتمال ترک تحصیل دانش آموزان زیاد است.
 
افسری اظهار کرد: در سال‌های گذشته به دلیل مشکلات ناشی از فقر برخی از دانش آموزان که بیشتر در روستاها ساکن بودند از تحصیل انصراف داده که عمده دلیل آن فشار اقتصادی بر خانواده است.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان