کد خبر: ۱۵۸۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۴ - ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
استاندار فارس:

برای تحقق وعده‌های دولت باید جهادگونه عمل کنیم

استاندار فارس گفت: دولت سیزدهم صادق‌الوعد است و همه موظفیم برای تحقق وعده‌های آن به ویژه در حوزه مسکن و اشتغال جهادگونه وارد میدان شویم.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، محمد هادی ایمانیه، استاندار فارس چهارشنبه در همایش فرمانداران استان در شیراز، ایجاد اشتغال و احداث مسکن را اصلی‌ترین وعده‌های دولت سیزدهم برشمرد و افزود: در حوزه اشتغال، اقدامات خوبی در استان انجام شده و از آنچه که به عنوان سهم استان در نظر گرفته شده فراتر رفته‌ایم.

ایمانیه ادامه داد: اما در حوزه مسکن، استان فارس دچار یک عقب‌ماندگی تاریخی است و به همین دلیل ضرورت دارد که در این حوزه جهش صورت گیرد.

استاندار فارس اظهار کرد: تمام کوشش خود را به کار خواهیم گرفت تا متقاضیان طرح نهضت ملی در استان صاحب خانه شوند چرا که خود را نسبت به عهدی که با مردم بسته‌ایم و قولی که در رابطه با خانه دار شدن آنها داده ایم وفاداریم.

استاندار فارس، فرمانداران را مسئول اصلی اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان‌ها دانست و گفت: همه فرمانداران استان موظف و مکلفند در زمینه تحقق وعده های دولت در این زمینه نهایت کوشش و همکاری را داشته باشند.

ایمانیه بیان کرد: فرصت خدمت به مردم دائمی و همیشگی نیست و موقعیت‌ها به سرعت سپری می‌شوند و لذا باید از فرصت‌های پیش آمده نهایت استفاده را ببریم.

تحقق مصوبات سفرهای شهرستانی، اصلی‌ترین معیار رتبه بندی فرمانداران

استاندار فارس، اجرای مصوبات سفرهای شهرستانی را ضروری دانست و گفت: یکی از اصلی‌ترین معیارهای رتبه‌بندی فرمانداران به نتیجه رسیدن این مصوبات است.

ایمانیه افزود: اولویت‌بندی دور دوم سفرهای شهرستانی نیز تحقق مصوبات دور اول است و شهرستان‌هایی که میزان بیشتری از مصوبات را به نتیجه رسانده باشند در اولویت سفر دوم قرار خواهند گرفت، بنا داریم در دور دوم سفرهای شهرستانی با حضور مدیران‌ کل دستگاه‌های اجرایی استان نسبت به برپایی میز خدمت در شهرستان‌ها اقدام کنیم.

لزوم فعال‌سازی تمام واحدهای تولیدی راکد

استاندار فارس، با لزوم فعال سازی تمام واحدهای تولیدی راکد استان تاکید کرد و گفت: در هیچ شهرستانی نباید کارخانه‌ تعطیل شده‌ای وجود داشته باشد ، همه باید در جهت فعال‌سازی مجدد و ساماندهی واحدهای تولیدی راکد همکاری و کمک کنند و اگر این کار از توان شهرستان خارج بود طی نامه‌نگاری با اینجانب، دلایل تعطیلی کارخانه و عدم امکان فعال سازی آن‌ را گزارش دهند.

باید قدردان حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باشیم

استاندار فارس، ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم این استان در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن و خلق حماسه‌ای دیگر گفت: بصیرت یعنی اینکه هر کار را در زمان و مکان مناسب انجام دهیم و ملت سرافراز ایران در روز ۲۲ بهمن امسال، بصیرت را به معنای واقعی به نمایش گذاشتند، این حضور مردم را باید قدر بدانیم و خدمت بیشتر به مردم اصلی ترین راه قدردانی از آنهاست.

انتهای پیام/

 
 


منبع: ایرنا
نظرات بینندگان