کد خبر: ۱۵۸۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۱
مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز خبر داد:

کارخانه فولادسازی به زودی وارد مرحله تولید آزمایشی می‌شود

مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز در جلسه اعزام سومین گروه از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی کارخانه فولادسازی مجتمع فولاد غدیر نیریز: به زودی اولین قوس کارخانه فولادسازی را خواهیم گرفت.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، مصطفی‌پور، مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز اعزام سومین گروه برای برگزاری دوره‌های آموزشی را اتفاق مبارکی برشمرد و اظهار داشت: اعزام گروه از پذیرفته شدگان برای افزایش دانش و تجربه در یک مجموعه بزرگ صنعتی نشان از تلاش و برنامه ریزی منسجم مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز برای ارتقاء سطح کیفی پرسنل جدید دارد و امیدوارم شما نیز تمام تلاش خود را برای استفاده بهینه از فرصت به دست آمده به کار گیرید.

مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز با اشاره به سرعت بسیار بالای تکمیل کارخانه فولادسازی در هجده ماه اخیر افزود: برخلاف پیش بینی ها، امروز مهیای راه اندازی کارخانه هستیم و به زودی اولین قوس را خواهیم گرفت و عملا کاخانه فولاد سازی مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز وارد مرحله تولید آزمایشی خواهد شد.

مصطفی‌پور تکمیل کارخانه گندله سازی، تملک معدن آهن قابل اتکا و ساخت کارخانه کنستانتره را از جمله مهم‌ترین برنامه‌های آتی این مجتمع عنوان کرد و در پایان اظهارداشت: با همکاری و همدلی همه همکاران به ویژه پرسنل جدید که سربازان خط مقدم این جبهه هستید، مجتمع فولاد غدیر نی ریز را به معنای واقعی به یک مجتمع بزرگ فولادی در کشور تبدیل خواهیم کرد.

گفتنی است پرسنل کارگاه ریخته‌گری در قالب سومین گروه از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی کارخانه فولادسازی روز جمعه برای برگزاری دوره‌های آموزشی عازم اصفهان شدند.


انتهای پیام/
نظرات بینندگان