کد خبر: ۱۵۸۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۲ - ۲۷ بهمن ۱۴۰۱

مسئولان ما باید بالا بردن معرفت را اساس کار قرار دهند

حدائق گفت:مسئولان ما باید بالا بردن معرفت را اساس کار قرار دهند، باید از این موقعیت هایی که در اختیار ماست به نحو شایسته استفاده کنیم
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه،حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق،امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی فارس در شیراز گفت: اساس فلسفه خلقت معرفت است اگر انسان با معرفت شود بندگی می‌کند همچنین باید اول  کار اعتقادی و فرهنگی کنیم و خمیرمایه اعتقادات را در بندی تقویت کنیم.

وی خدمت در نظام اسلامی را مسئولیتی سنگینی دانست و ادامه داد: اساس فلسفه خلقت معرفت است، اساس تعالیم دینی هم این است که مردم به معرفت دینی نزدیک تر شوند.

همچنین حدائق بیان کرد: ضعف هایی که در جرایم، تخلفات و قانون گریزی می بینیم ریشه در بی‌معرفتی دارد.

مدیر بنیاد حضرت مهدی (عج) استان فارس گفت: اگر معرفت آمد به دنبال آن بندگی می‌آید و قالب بندگی انسان شکل می گیرد و به وظیفه خود عمل می کند.

 حدائق افزود:  مسئولان ما باید بالا بردن معرفت را اساس کار قرار دهند، باید از این موقعیت هایی که در اختیار ماست به نحو شایسته استفاده کنیم و زمینه آشنا شدن بهتر مردم با امام زمان (عج) را فراهم کنیم.

قائم مقام بنیاد حضرت مهدی (عج) استان فارس هم گفت: امروز نوک پیکان هجمه های دشمن به سمت امام زمان (عج) و باور مهدویت است و همه تلاش خود را می کند که جامعه را نسبت به شخصیتی که منجی و فریاد رس بشریت خواهد بود مایوس کند.

حجت الاسلام محمد حسین حدائق افزود: دشمن می کوشد این باور را در اذهان از بین ببرد و ضرورت دارد که همه مجموعه ها و دستگاه ها نسبت به برگزاری هرچه بهتر برنامه های دهه معنویت اهتمام ویژه داشته باشند.

حدائق اظهار کرد:برنامه پیاده روی ورزش همگانی که هم اینک نیز در حال برگزاری است که انتظار داریم در ۲ جمعه که در دهه مهدویت قرار می گیرد که شهرداری شیراز و اداره کل ورزش و جوانان این مساله را بیشتر مورد توجه قرار میدهند.

 وی ادامه داد: بحث برپایی موکب و نمایشگاه های فرهنگی مهدوی که از سه راه نمازی تا حرم مطهر شاهچراغ (ع) از دیگر برنامه هایی است که در مجموعه معاونت فرهنگی شهرداری شیراز برنامه ریزی و دنبال میشود.

انتهای پیام/224224
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان