کد خبر: ۱۵۸۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۴ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۱

استرس و اضطراب عامل تعطیلی مدارس

در بعضی از مدارس شهرستانها اورژانس اعزام شده که پس از بررسی، اضطراب و ترس بوده است.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه،حمیدرضا شعبانی سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس در گفتگو با خبرنگار این رسانه از م بدحالی تعدادی دانش‌آموز در شهرستان های استان فارس خبر داد و گفت: به مدیران مدارس اعلام شده که هر مسئله یا  اتفاقی افتاد بلافاصله با اورژانس 115 تماس بگیرید چرا که سلامت دانش آموزان بسیار مهم است.

وی افزود: در مدرسه مسلم شهرک گلستان بویی را استشمام کردند و اورژانس اعزام شده و بررسی کردند مشکلی وجود نداشته است همچنین موردی در شهرستان شیراز گزارش نشده است.

شعبانی با بیان اینکه امروز در بعضی از شهرستان های استان فارس همچون اقلید، بیضا ، لارستان، مرودشت ، جهرم  و آباده هر کدام یک مدرسه  اعلام کردند که بوی نا مطبوعی استشمام کردند و اورژانس بررسی کرد و موردی وجود نداشته وبیشتر استرس و اضطراب بوده است تصریح کرد: مدارسی همچون نگرش در شهرستان اقلید ،شهید هاشم بانشی در شهرستان بیضا،فضیلت در شهرستان جهرم ،خوش آبی در شهرستان اوز،عدالت در شهرستان لارستان  و حجاب در  روستای کوشک در مرودشت اورژانس اعزام شده که پس از بررسی اضطراب و ترس بوده است.

سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس در پایان گفت: هیچ مورد خاصی از دانش آموزان گزارش نشده است و از والدین خواهش میکنیم که ترس و استرس را از دانش آموزان دور کنند.

انتهای پیام/224224

برچسب ها: شیرازه ، شیراز ، فارس
نظرات بینندگان