کد خبر: ۱۵۸۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۳ - ۱۵ اسفند ۱۴۰۱

حال همه دانش‌آموزان مدارس کوار خوب است

مدیر آموزش و پرورش کوار، گفت: تعدادی از دانش آموزان چند مدرسه دخترانه کوار با علائم تهوع و سرگیجه به بیمارستان منتقل شدند که پس از بررسی های پزشکی ترخیص شدند.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، به نقل از پایگاه خبری بهارکوار، رئیس آموزش و پرورش کوار در گفتگو با خبرنگار این رسانه از بدحالی تعدادی از دانش‌آموزان مدارس شهرستان کوار خبر داد و گفت: امروز تعدادی از دانش آموزان مدارس الزهرا و آسیه شهر طسوج شهرستان کوار با مشاهده علائمی همچون حالت تهوع، سرگیجه و…به بیمارستان منتقل شدند.

رشیدی در ادامه افزود: پس از طی کردن روند درمان اکثر دانش آموزان مرخص شدند و درحال حاضر تعداد اندکی از آنان جهت مراقبت بیشتر در بیمارستان بستری هستند که حال عمومی‌شان خوب است.

وی گفت: همچنین در شهر کوار ابتدا در مدرسه گل‌های انقلاب گزارشی دریافت شد. پس از حضور در محل و بررسی مدرسه، در آن ساعت حال عمومی همه دانش آموزان خوب بود ولی به دلیل ترس و نگرانی خانوده‌ها، مدرسه تعطیل شد

رشیدی با بیان اینکه بیشتر دانش آموزان پس از تعطیلی مدارس به بیمارستان مراجعه کرده بودند، بیان کرد: شدت علائم دانش آموزان نسبت به سری قبل خیلی کمتر بوده است و دانش آموزان دچار ترس و اضطراب شده اند لذا از خانواده ها خواهش می‌کنیم که ترس و استرس را از فرزندان خود دور کنند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان کوار در خصوص وضعیت مدارس شهرستان گفت: اینکه مدارس حضوری یا آنلاین برگزار میشود ازطریق مدیران مدارس به دانش آموزان اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان