کد خبر: ۱۵۸۴۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۵ - ۲۳ اسفند ۱۴۰۱
فرمانده انتظامی شهرستان جهرم خبر داد:

کشف مواد محترقه از ۳ واحد صنفی در جهرم

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم از کشف ۳هزار و ۱۰۰ عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز از ۳ واحد صنفی در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، خسرو رزمجویی فرمانده انتظامی جهرم از کشف مواد محترقه از ۳ واحد صنفی در این شهرستان خبر داد و گفت: در تداوم اجرای طرح برخورد با صنوف متخلف و جمع‌آوری مواد محترقه غیر مجاز و پرخطر، ماموران پليس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی با انجام بررسی‌های تخصصی و اشرافیت اطلاعاتی از وجود مواد محترقه غیر مجاز در سه واحد صنفی اطمینان حاصل کردند.

وی افزود: مامورین با انجام اقدامات پلیسی و اشراف اطلاعاتی، محل‌های مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی اقدام به بازرسی واحد‌های صنفی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم در ادامه عنوان کرد: مامورین در بازرسی از سه واحد صنفی، جمعا  تعداد ۳ هزار و  ۱۰۰ عدد انواع مواد محترقه خطرناک غیر مجاز کشف و ضبط نمودند.

رزمجویی با بيان اينکه فرماندهی انتظامی شهرستان، ضمن آماده باش تمام نیروها و ظرفیت‌های خود در برخورد با افرادی که به بهانه چهارشنبه‌سوری مغایر با فرهنگ ایرانی و اسلامی، اقدام به تخریب اموال عمومی شهر یا موجبات آزار و اذیت دیگر شهروندان را فراهم می‌کنند؛ به هیچ وجه اغماض نداشته و با دستگیری و معرفی این افراد به محاکم قضایی، بازداشت شدگان را حداقل تا پایان  تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ آزاد نخواهد کرد.

وی در پایان از شهروندان خواست که به توصیه‌های پليس توجه کرده و چهارشنبه آخر سال را در کنار فرزندانشان باشند.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان