کد خبر: ۱۵۸۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۰ - ۲۵ اسفند ۱۴۰۱
فرمانده سپاه فجر استان فارس:

اقدامات شاخص جهادگران، هنرمندانه در سطح ملی منعکس شود

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: انعکاس ملی اقدامات شاخص جهادگران مناسب نیست و انتظار می‌رود این اقدامات چشم‌گیر جهادگران در قالب روایت هنرمندانه در سطح ملی منعکس شود.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، سردار بوعلی، فرمانده سپاه فجر استان فارس، در نشست تشکیلاتی مسئولان و کارشناسان بسیج سازندگی نواحی مقاومت سراسر استان فارس گفت: این حضور و گردهمایی باعث تبادل تجربیات، هم‌افزایی و همدلی بیشتر و ارتقای روحیه و انگیزه و همیت سازمانی می‌شود و خوشبختانه روند پیشرفت کاری بسیج سازندگی و گروه جهادی مناسب بوده است استان فارس ظرفیت خلاق بسیاری دارد و باید از این ظرفیت همچنان به نحوه مطلوب استفاده کرد.

وی با اشاره به موفقیت‌های بسیج سازندگی طی سال‌های اخیر بر روایت هنرمندانه اقدامات و فعالیت‌ها تأکید کرد و افزود: انعکاس ملی اقدامات شاخص جهادگران مناسب نیست و انتظار می‌رود این اقدامات چشم‌گیر جهادگران در قالب روایت هنرمندانه در سطح ملی منعکس شود.

سردار بوعلی تصریح کرد: خوشبختانه رویدادهای ملی بسیاری در مدت اخیر به میزبانی شیراز برگزار شده هرچند خبرگزاری‌های استان و صدا و سیمای فارس به خوبی این رویدادها را منعکس کرده‌اند، اما انتظارات از شبکه ملی می‌رود تا نگاه ویژه‌ای به این اقدامات ملی داشته باشند. از صدا و سیمای فارس نیز انتظار می‌رود که بستر انعکاس ملی اقدامات خوب جهادگران را فراهم کند.

فرمانده سپاه فجر فارس  گفت: نمونه‌ای که می‌توانست انعکاس بهتری در شبکه ملی داده شود توزیع ۱۰۰۰ جهیزیه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)، بهره‌برداری از ۱۱۰ پروژه جهاد آبرسانی بود. البته انتظارات از بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی نیز می‌رود تا فعالیت‌های خود را با تولیدات هنری فاخر به اطلاع عموم برسانند.

وی اظهار کرد: بدانید در جریان جهادی زمانی با کمترین امکانات اقدامات انجام می‌شد ولی امروزه خوشبختانه تأمین تجهیزات خوبی مهیا شده است لذا انتظار می‌رود با بهره‌گیری از تجهیزات و نیروهای انسانی فعال و متدین فعالیت‌ها را افزایش داد. البته بر افزایش تجهیزات گروه‌های جهادی همچنان تأکید می‌شود و انتظار می‌رود با مدیریت منابع مالی و صرفه‌جویی در آن در این امر پشتیبانی از گروه‌های جهادی موفق بود. مطمئناً برای موفق شدن و مؤثر شدن داشتن تجهیزات و وجود این نیروهای انسانی لازم و ضروری است.

سردار بوعلی در پایان با اشاره به فعالیت‌های متنوع و گسترده جهادگران در سراسر استان فارس، گفت: امروزه بسیج سازندگی به جایی رسیده است که پروژه‌های بزرگی را انجام می‌دهد و این فعالیت‌های کنونی با گذشته اصلاً قابل قیاس نیست و نمونه‌های این پروژه‌های بزرگ را در مسکن، آبرسانی، راه‌سازی و کشاورزی می‌توان دید این نشان می‌دهد با تفکر جهادی و داشتن اراده می‌توان در هر عرصه‌ای موفق شد.

انتهای پیام/
منبع: ایکنا
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان