کد خبر: ۱۵۸۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۵ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۲
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه‌الله(عج) شیراز در گفتگو با شیرازه خبر داد:

توزیع بیش از ۴۷۰۰ بسته ارزاق و معیشتی به نیت اطعام ماه مبارک رمضان

علی‌پور گفت: بیش از۴۷۰۰ بسته ارزاق و معیشتی به نیت اطعام ماه مبارک رمضان تهیه کرده و به عزیزان تحت پوشش بهزیستی و خیریه‌های سطح استان فارس توزیع خواهد شد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، مجید علی‌پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه‌الله(عج) شیراز در حاشیه بازدید از طرح بزرگ افطار در گفتگو با خبرنگار این رسانه اظهار کرد: یکی از مجموعه‌های با سبقه زیاد که به عنوان یک کار مردمی در ماه مبارک رمضان اقدام به تهیه ارزاق برای نیازمندان می‌کند، خیریه حجت ابن‌الحسن (عج) شیراز است.

 وی با بیان اینکه این خیریه در سال‌های گذشته مورد اقبال مردم قرار گرفته است، افزود: با همت دست‌اندرکاران این خیریه از ابتدای ماه مبارک رمضان با تبلیغات کاملا مردمی، اقدام به جمع‌آوری نذورات مردم و تهیه بسته‌های ارزاق می‌کنند.

 علی‌پور ادامه داد: امسال توفیقی که نصیب این عزیزان شد، که بیش از ۴۷۰۰ بسته ارزاق و معیشتی به نیت اطعام ماه مبارک رمضان تهیه کرده و به عزیزان تحت پوشش بهزیستی و خیریه‌های سطح استان فارس توزیع خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه‌الله(عج) شیراز با بیان اینکه این طرح کار بسیار پسندیده‌ای است، اظهار کرد: این مدل که توسط این خیریه در حال انجام است، قابل تعمیم به خیرین، سایر شهرها و استان‌هاست چراکه با تبلیغات خوب مردمی، برای مردم امکان مشارکت حداکثری  فراهم می‌شود.

توزیع بیش از 4هزار و 700 بسته ارزاق و معیشتی به نیت اطعام ماه مبارک رمضان
علی‌پور افزود: در کنار این خیریه،به همت مجموعه سپاه فجر استان فارس بسته‌هایی تهیه شده و به مناسبت ولادت با سعادت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز در پایان گفت: در چند روز آینده، به همت این ناحیه نیز با محوریت مساجد، حسینیه ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج، بسته‌های کامل معیشتی تهیه و توزیع خواهد شد.

مهدی محلاتی مسئول اجرایی طرح افطار گفت: حدود ۱۶ سال است که طرح افطار با کمک خیرین در ماه مبارک رمضان اجرا و در این طرح‌ بسته‌های رمضانیه از جمله برنج، ماکارونی، روغن، حبوبات، سویا و رب گوجه توزیع می‌شود.


محلاتی با بیان اینکه طرح افطار  یکی از بزرگترين طرح های محرومیت زدایی کشور است تصریح کرد:این طرح توسط موسسه خیریه حجت ابن الحسن العسکری (عج) و موسسه خیریه شهر راز شیراز  درحال اجرا بوده است همچنین هدف اصلی این طرح اطعام و افطار نیازمندان موسسات مددجویان موسسه خیریه استان فارس است که از ابتدای ماه مبارک رمضان این طرح آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد یافت.

مسئول اجرایی طرح افطار اظهارکرد: خیران و نیکوکارانی که خواهان مشارکت در طرح افطار هستند می‌توانند در طرح سلمان با هزینه ۱۶۰ هزار تومان برای اطعام به چهار خانواده نیازمند، طرح امیرالمومنین(ع) با هزینه ۲۰۰ هزار تومان برای اطعام به ۶ خانواده نیازمند و همچنین طرح پیامبر اعظم(ص) با هزینه ۲۵۰ هزار تومان برای اطعام به ۸ خانواده نیازمند مشارکت داشته باشند.


انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان