کد خبر: ۱۵۸۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۶ - ۲۶ فروردين ۱۴۰۲
همزمان با سراسر کشور صورت گرفت؛

حضور حماسی مردم شهرستان قیروکارزین در راهپیمایی روز قدس

مردم شهرستان قیروکارزین با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز قدس جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم و از ملت مظلوم فلسطین حمایت کردند.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، روز گذشته و همزمان با سراسر کشور مراسم راهپیمایی روز قدس قیروکارزین در مرکز شهرستان شهر قیر، با حضور اقشار مختلف مرم ، خانواده شهدا و ایثارگران و مسئولان از میدان امام خمینی(ره) این شهر شروع و به سمت میدان شهدا و بالعکس ادامه داشت و به مصلی نماز جمعه این شهر ختم شد.

مردم شهرستان قیروکارزین در مسیر راهپیمایی با سر دادن شعار مرگ بر استکبار، مرگ بر اسرائیل در راهپیمایی روز جهانی قدس، ‏انزجار خود را نسبت به اشغال فلسطین و قدس شریف اعلام داشته و حملات وحشیانه اسرائیل به مردم بی گناه فلسطین را محکوم کردند.

 راهپیمایی روز جهانی قدس در این شهرستان با قرائت قطعنامه پایانی و خطبه های نماز جمعه حجت‌الاسلام صداقت امام جمعه قیروکارزین در مصلی نماز جمعه این شهرستان پایان یافت.

گفتنی است راهپیمایی روز جهانی قدس در  شهرهای امام‌شهر ، مبارک‌آباد، کارزین، و شهر مرند بخش افزر این شهرستان با حضور مردم قدرشناس آن شهرها برگزار شد.

حضور حماسی مردم شهرستان قیروکارزین در راهپیمایی روز قدس

انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان