کد خبر: ۱۵۸۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۱ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۲
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس اعلام کرد:

استخدام ۲۲۵ نفر در دستگاه‌های اجرایی استان فارس

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس اعلام کرد که در آزمون فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی، ۲۲۵ نفر از پذیرفته شدگان در فارس جذب خواهند شد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، احمدعلی افکاری رئیس سازمان مدیریت برنامه‌ریزی فارس گفت: طی آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی ۵ نفر در اداره کل راه و شهرسازی، ۱۲ نفر در اداره کل راه و شهرسازی لارستان، ۳ نفر در پست بانک، ۳ نفر در اداره کل گمرکات، ۱۷۴ نفر در اداره کل امور مالیاتی، ۵ نفر در اداره کل پزشکی قانونی، ۱۰ نفر در اداره کل ثبت اسناد و املاک، ۱۲ نفر در مرکز تحقیقات کشاورزی و ۱ نفر در موسسه تحقیقات رازی استان فارس جذب می‌شوند.

افکاری گفت: ثبت نام آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی به صورت اینترنتی از طریق سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir و از روز چهارشنبه ٢٣ فروردین ماه ١۴٠٢ آغاز شده است و تا پایان روز دوشنبه ۴ اردیبهشت ماه ١۴٠٢ ادامه دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس با بیان اینکه زمان برگزاری این آزمون روز جمعه ۱۲ خرداد تعیین شده است، گفت: این آزمون در مراکز استان‌های سراسر کشور برگزار خواهد شد.

افکاری از متقاضیان دهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی خواست در مدت زمان اعلامی، نسبت به ثبت‌نام اقدام و از موکول کردن آن به روزهای پایانی خودداری کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس گفت: ایثارگران و معلولین واجد شرایط و مشمول سهمیه، برای مشاغل مورد نظر سهمیه‌ها که در دفترچه مشخص شده است، در این آزمون ثبت نام و شرکت کنند.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان