کد خبر: ۱۵۸۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۵ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
فرمانده ارتش در استان‌های فارس و کهکیلویه و بویراحمد:

ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح در بالاترین توان دفاعی به سر می‌برد

فرمانده ارتش در استان‌های فارس و کهکیلویه و بویراحمد، گفت: در حال حاضر ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیروهای مسلح در بالاترین توان دفاعی به سر می‌برد.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، امیر ابوالقاسم رضایی فرمانده ارتش در استان‌های فارس و کهکیلویه و بویراحمد شامگاه سه‌شنبه ۵ اردیبهشت در جلسه شورای اداری استان فارس اظهار کرد: اگر تدبیر امام راحل برای ارج نهادن به جایگاه ارتش نبود شاید نه تنها ارتش بلکه مسیر انقلاب از مسیر اصلی خود منحرف یا با مشکلات بسیاری مواجه می‌شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیروهای مسلح در بالاترین توان دفاعی به سر می‌برد. این ارتش از لحاظ نیروی انسانی، تجهیزات، تکنیک و تاکتیک از بالاترین سطحی که در دنیا وجود دارد بهره می‌برد.

رضایی اضافه کرد: اتحاد بسیار خوبی که در ارتش و نیروهای مسلح وجود دارد در مسیر ولایت خود را نشان داده است. ارتش، نیروهای مسلح و سپاه استان فارس در کنار هم و با حمایت از هم خدمت می‌کنند و با اتحاد به عنوان سرباز ولایت در کنار هم جمع می‌شوند.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان فارس با اشاره به اینکه هفت یگان عمده ارتش جمهوری اسلامی در استان فارس وجود دارد، افزود: این هفت یگان از جمله یگان‌هایی هستند که در دفاع مقدس و پیش از آن در دفاع از انقلاب اسلامی سنگ تمام گذاشتند؛ به عنوان مثال تیپ ۵۵ هوابرد ۲هزار و ۳۵۰ شهید تقدیم کشور کرده است.

وی در ادامه به رکورددار بودن تیپ ۵۵ هوابرد در عملیات، ماموریت‌ها و جابه‌جایی‌های انجام شده در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: این تعداد شهید نشان دهنده اقدامات قابل توجه تیپ ۵۵ هوابرد در دوران دفاع مقدس است.

امیر رضایی همچنین اظهار کرد: امام جمعه شیراز و استاندار فارس حمایت خوبی از ارتش جمهوری اسلامی داشته‌اند. ما به عنوان یک ارتشی آرزو داریم که بتوانیم خونمان را تقدیم مردم ایران کنیم.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان