کد خبر: ۱۵۹۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۲ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
فرمانده سپاه فجر فارس تاکید کرد:

ضرورت هم‌افزایی و همراهی همه دستگاه‌ها برای حل مشکلات مردم

فرمانده سپاه فجر فارس با تاکید بر اهمیت هم‌افزایی و همراهی همه دستگاه‌ها برای حل مشکلات مردم، گفت: اقشار تخصصی، نیازمندی‌ها و مشکلات پیش روی مسئله تولید در استان را شناسایی و طرح‌های لازم را برای حل این مشکلات به مسئولان و نمایندگان استان ارائه کنند.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، سردار یداله بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس در حاشیه نشست جامعه کار و تعاون‌گران استان فارس که به صورت ارتباط تصویری با تمام شهرستان‌­های استان برگزار شد، گفت: در سال جاری تمام تلاش‌ها باید در راستای ارتقاء و تعالی قشر کارگر باشد و سپاه برای کمک به دستگاه‌ها برای گره‌گشایی از مشکلات کارگران آمادگی کامل دارد.

سردار بوعلی با تبریک فرارسیدن هفته کار و کارگر، گفت: قشر کارگر یکی از ارکان اصلی تولید در کشور است و گره‌گشایی از مشکلات کارگران رسالت مهم مسئولان است.

وی با تاکید بر اهمیت هم‌افزایی و همراهی همه دستگاه‌ها برای حل مشکلات مردم، گفت: اقشار تخصصی بسیج مانند سازمان بسیج کارگران و کارخانجات و سازمان بسیج مهندسین صنعتی نیازمندی‌ها و مشکلات پیش روی مسئله تولید در استان را شناسایی و طرح‌های لازم را برای حل این مشکلات به مسئولان و نمایندگان استان ارائه کنند.

نشست جامعه کار،تلاش و تعاون‌گران استان فارس با فرمانده سپاه فجر فارس

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: در سال جاری تمام تلاش ما باید در راستای ارتقا و تعالی قشر کارگر باشد تا هر چه بیشتر رونق اقتصادی، تولید و اشتغال­‌زایی را در استان شاهد باشیم.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه فجر استان فارس نیز بیان کرد: هماهنگی و هم‌افزایی قابل قبولی در سطح استان در راستای حل مشکلات قشر کارگر و رفع موانع تولید وجود دارد و در سال جاری نیز باید با اتحاد و همدلی تمام تلاش دستگاه‌های اجرایی و نهادهای حاکمیتی برای ارتقا و تعالی رابطه کارگری و کارفرمایی بکار گرفته شود

نوشاد نادری منش، مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان فارس گفت: بهترین اقدام در این راستا اجرای سند فرهنگ کار و تعاون استان است که به موجب آن بایستی کارگران ،کارفرمایان و نظام اداری و حاکمیتی تلاش بیشتر و حرفه‌ای تر را در دستور کار خود داشته باشند تا بهره‌وری بیشتری را در سطح جامعه بویژه جامعه کارگری و کارفرمایی مایی شاهد باشیم.

نشست جامعه کار،تلاش و تعاون‌گران استان فارس با فرمانده سپاه فجر فارس

انتهای پیام/

نظرات بینندگان