کد خبر: ۱۵۹۱۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲

وقتی نمک می گندد...

برپایی مانور ابتذال و بی‌عفتی بنام مسابقه مختلط ورزشی در مرکز استان فارسT نشان می‌دهد که هنوز مسئولان امر نسبت به اهمیت مسئله حجاب و عفاف و تاکیدات رهبر انقلاب در خصوص «جمع شدن قطعی بی‌حجابی» توجیه نشده‌اند.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، برپایی مانور ابتذال و بی‌عفتی بنام مسابقه مختلط ورزشی در مرکز استان فارس (که استاندار آن اهل دیانت و فرمانده انتظامی آن رزمنده‎ای باسابقه است) نشان می‌دهد که هنوز مسئولان امر نسبت به اهمیت مسئله حجاب و عفاف و تاکیدات رهبر انقلاب در خصوص «جمع شدن قطعی بی‌حجابی» توجیه نشده و مسئولیت خود در قبال مفهوم «حرام سیاسی» را درک نکرده اند.

درباره این رویداد شرم‌آور علاوه بر مسئولان ارشد  استان ( اعم از استاندار ، فرمانده ارشد انتظامی ، ریاست دادگستری و دستگاه‌های برگزار کننده و صادر کننده مجوز ) وزیر کشور و فرمانده فراجا هم بایستی پاسخگو باشند و زیر دستان‌شان را توبیخ کنند تا مدیران استانی متوجه اهمیت وعده رهبر انقلاب شده و در مسیری مخالف احکام الهی  و برعکس منویات رهبری قدم برندارند .

آقای رئیسی!

وقوع و تکرار چنین فضیحتی، روز به روز  مشروعیت و مقبولیت شما را در میان مردم مومن و حامیان‌تان کاهش خواهد داد!

حتما لازم است در این مورد مسئولان ارشد استان تنبیه یا عزل شوند تا هزینه چنین حرکت‌هایی به حساب دولت سیزدهم نوشته نشود و امت حزب‌الله همچنان به شما و دولت سیزدهم امیدوار باقی بمانند.

▪️نمایندگان شیراز هم بدانند که موضع‌گیری آنها در این مورد ( اعم از سکوت یا محکومیت و..) در خاطر مومنان و انقلابیون شیراز خواهد ماند و در اسفند ماه امسال در آراء آنها تاثیر خواهد داشت.

نویسنده: محمدصادق کوشکی فعال اجتماعی

منبع: بیداری_ملت

انتهای پیام/
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
0
آش شور شده اما نه آنطور که بعضی از رسانه ها زده اند
متاسفانه بی حجابی در جامعه روز به روز بیشتر می شود
خاص شیراز هم نیست
اداره ورزش شیراز که متولی این مسابقه بود می توانست برای شرکت کنندگان لباس ورزشی خاص دو و میداتی تهیه کند
کار فرهنگی خرج دارد