کد خبر: ۱۵۹۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۳ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام‌نور استان فارس خبر داد:

درخشش دانشجویان فارس در جشنواره قرآن و عترت پیام‌نور کشور

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام‌نور استان فارس گفت:سه دانشجوی دانشگاه پیام‌نور فارس در بیست و ششمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان پیام‌نور کشور حائز رتبه برگزیده شدند.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه »، محمد امینا، مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام‌نور استان فارس در جمع خبرنگاران گفت: در بيست و ششمين جشنواره قرآن و عترت دانشجويان پيام‌نور كشور که در تبريز برگزار شد، ۳ دانشجوی قرآنی دانشگاه پیام‌نور استان فارس موفق به کسب ۳ مقام برتر شدند.

وی افزود: در این جشنواره که در ۴۰ رشته برگزار شده بود، یوسف قلندرانی از مرکز اوز در بخش  حفظ کل قرآن کریم موفق به کسب مقام دوم شد.

امینا اضافه کرد: در بخش قرائت تحقیق نیز میلاد عظیمی، دانشجوی دانشگاه پیام نور مرکز فسا مقام دوم این جشنواره را کسب کرد. همچنین بهاره خراز پور جهرمی، دانشجوی دانشگاه پیام‌نور مرکز جهرم نیز در بخش حفظ و مفاهیم قرآن موفق به کسب رتبه دوم شد.

وی یادآور شد: گسترش فرهنگ قرآني، ترويج و نهادينه‌سازي باور و رفتار قرآني در ميان جامعه دانشگاهي كشور و شناسايي و جذب استعدادهاي قرآني و ايجاد نشاط و اميدآفريني قرآني در دانشگاه از جمله اهداف برگزاري اين جشنواره است.

مدیر فرهنگی و اجتماعی دانشگاه پیام‌نور استان فارس در پایان گفت: این جشنواره در ۹ بخش آوايي، معارفي، پژوهشي، هنري، ادبي، نهج‌البلاغه، صحيفه سجاديه، نوآفريني قرآني، فناوري و رسانه‌اي برگزار شد.

انتهای پیام/
منبع: ایکنا
برچسب ها: ایکنا ، قران ، عترت
نظرات بینندگان