کد خبر: ۱۵۹۵۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
همزمان با سراسر کشور؛

دویست نفر زائر قیروکارزینی به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام شدند

هم‌زمان با سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)، دویست نفر زائر قیروکارزینی به مرقد مطهر امام خمینی(ره) اعزام شدند.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، صبح امروز هم‌زمان با سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)، با حضور امام جمعه ، فرماندار، فرمانده سپاه  و دیگر مسئولان شهرستان ۲۰۰ نفر از اقشار مختلف مردم قیروکارزین در ناحیه سپاه این شهرستان در قالب کاروان‌های زیارتی راهی حرم مطهر آن امام عظیم ایشان شده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قیروکارزین در آیین بدرقه این کاروان زیارتی با گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: در آستانه سی و چهارمین سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) کاروان زائران از این شهرستان با 4 دستگاه اتوبوس به مدت سه روز جهت شرکت در مراسم بزرگداشت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی به تهران اعزام شدند.

امام جمعه قیروکارین در آیین بدرقه این کاروان گفت: نعمتی بزرگی که خداوند در این عصر و زمان به  ما داد همین امام (ره) بود که به فرموده مقام معظم رهبری امام خمینی(ره) کیمیاگری بود که مس ما را به طلا تبدیل کرد.

حجت الاسلام صداقت با بیان این که امام (ره) یک شاخص برای اسلامی و انقلابی و در مسیر قرار گرفتن است ادامه داد: امام خمینی (ره) جامعه  و جوان ها را نجات داد و عزت برای ما آفرید و حقیقتا اگر احساس عزت در دنیا می کنیم به برکت امام خمینی (ره) است. 

مسلم رحیمی فرماندار قیروکارین در این مراسم  با گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) گفت: این کاروان‌ها باهدف تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و همچنین ولی‌امر مسلمین حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای در مرقد مطهر امام خمینی (ره) حضور می‌یابند.

دویست نفر زائر قیروکارزینی به مرقد مطهر امام خمینی(ره)  اعزام شدند
نظرات بینندگان