کد خبر: ۱۵۹۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۳ - ۲۵ خرداد ۱۴۰۲
مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان فارس در گفتگو باشیرازه:

ذات پلید منافقین دهه‌ی ۶۰ برای نسل امروز تبیین شود

مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان فارس معتقد است باید ذات پلید منافقین دهه‌ی ۶۰ برای نسل امروز تبیین شود بلکه اسیر جنگ رسانه دشمن ئنشوند.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، آمار جنایات منافقین در سال ۱۳۶۷ تقریبا با دوران اوج خیانت رجوی و گروهک متبوعش در سال ۱۳۶۰ برابری می‌کند.

سال ۱۳۶۷ رجوی با تحریک صدام و به‌ منظور تأثیرگذاری بر روند جنگ، با فراخوان هواداران فراری خود از کشورهای مختلف و با پیوستن تعدادی زیادی از زندانیان فراری که طی سال‌های قبل مورد رأفت نظام اسلامی قرار گرفته و آزاد شده بودند، دست به اجرای سه عملیات نظامی نسبتا گسترده زد و در خلال این حملات تعدادی زیادی از مردم و نیروهای نظامی به شهادت رسیدند.

در همین راستا عادل حاجی‌پور، مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان فارس در گفتگو با این پایگاه تحلیلی خبری افزود: در زمانی که بحث پذیرش قطعنامه در جنگ مطرح شد که تصور دشمن این بود که جمهوری اسلامی ایران در موضع ضعف قرار دارد و این تصور جریان منافقین که با حزب بعث صدام هم دست شده بودند و اخباری که منتقل کردند که حمایت ویژه‌ای از آنها انجام دهد؛ بلکه با این نقطه‌ضعفی که به تعبیر خودشان از جمهوری اسلامی دارند کلک آن را بکند و بتوانند انقلاب را با شکست مواجه کنند.

وی محاسبات دشمن را غلط خواند و بیان کرد: تحلیل و محاسبات غلط زمینه یک شرکت را برای دشمن به وجود آورد چرا که در جنگ یک اراده محکمی توسط ملت ایران اسلامی که شامل رزمنده‌ها می‌شدند که به‌هیچ‌وجه اجازه این‌گونه توهمات را به دشمن نمی‌داد.

حجت‌الاسلام حاجی‌پور گفت: سال‌هاست که کینه دشمن به شکل‌های مختلف توسط رسانه‌های معاند تکرار می‌شود که نظام را به یک اعدام‌های دروغین متهم می‌کند که به‌عنوان شبهه عده‌ای از سیاسیون نامرد برای ضربه‌زدن به‌نظام مقدس جمهوری به صحنه آمدند که این یک ناجوانمردی دیگری در عرصه سیاسی است که برخی از آنها به این دامن زدند .

مدیر نمایندگی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان فارس با اشاره به امر رایج در نظام سیاسی دنیا گفت: آن چیزی که اتفاق افتاده است در زمان جنگ هر کسی که توطئه را طراحی کند و یک عملیاتی را علیه هر کشور و نظام سیاسی هر کشوری طراحی کند بدون هیچ محاکمه‌ای محکوم به مرگ خواهد شد.
 
ذات پلید منافقین دهه‌ی ۶۰ برای نسل امروز تبیین شود

حاجی‌پور در ادامه افزود: منافقین کوردل که خود متهم به ۱۷ هزار شهید قتل سیاسی‌ای که در کشور اتفاق افتاد که ۱۲ هزار شهید را رسماً پذیرفتند این جنایات توسط گروهکی رخ داد که از انقلاب تاکنون مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران به اعتراض پرداخته است که البته در سال ۶۷ با عملیات‌های پی‌درپی توسط سربازان جان‌برکف نظام مقدس جمهوری اسلامی چنان سیلی به آنها زده شد که همچنان در آتش آن می‌سوزند.

وی گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با استفاده از یک تاکتیک خاص در فرصتی مناسب به ستون نظامی منافقین حمله کرده و آن‌ها را تار و مار کردند، باقی مانده ستون نظامی منافقین یا به سمت مرز بازگشتند.

در پایان با اشاره به خزعبل بافی جریان منافقین گفت: نسل جوان امروز ما پیرامون این اتفاق مهم تاریخی در دهه ۶۰ آگاهی لازم را ندارد و گاهی اسیر شبهات دشمنان می‌شوند که نیاز است هادیان سیاسی و رسانه‌های انقلابی  نسبت به تبیین موضوعات برای سرمایه‌های امروز که همان نسل جوان است اقدام کنند تا حقایق پشت پرده پنهان نماند و واقعیت پلید و چهره کثیف منافقین برملا شود.


انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان