کد خبر: ۱۶۰۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۶ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۲

شورای راهبردی صنعت فارس ایجاد شد

نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی از ایجاد شورای راهبردی صنعت در استان فارس خبر داد.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، ابراهیم عزیزی نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این شورا با هدف تعیین افق صنعت فارس ایجاد شده است، گفت: در نشستی که با حضور آقای قادری نماینده شیراز و زرقان و چند تن از مدیران پیشکسوت صنعت برگزار شد، تشکیل شورای راهبردی صنعت استان فارس در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود:ما برای پیشبرد امور باید افق ۱۰۰ساله صنعت استان را ببینیم و برای آن برنامه داشته باشیم.

عزیزی در ادامه اظهار کرد: از ابتدای مجلس یازدهم با حمایت جدی امام جمعه شیراز پایه و اساس شوراهای راهبردی آب، انرژی و حمل و نقل با حضور پیشکسوتان این عرصه‌ها گذاشته شد تا منشاء کارهای بزرگ باشد و امروز نیز شورای راهبردی صنعت فارس تشکیل شده است.

نائب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اضافه کرد: در استان فارس افراد بسیار توانمندی چه در دولت و چه در بخش خصوصی در حوزه صنعت حضور دارند که باید از ظرفیت آنها بهره برد و شورای راهبردی صنعت متکی بر انسان‌های با تجربه و دلسوز، نقشه راه استان را معین می‌کند.

شورای راهبردی صنعت فارس ایجاد شد

نماینده شیراز و زرقان در مجلس افزود: از اعضای شورا انتظار می‌رود که درگیر کارهای اجرایی نشوند و راهبردها را مشخص کرده و در اختیار مدیران قرار دهند تا آنها مبتنی بر این راهبردها، صنعت استان را توسعه دهند.

عزیزی در پایان تاکید کرد: شوراهای راهبردی صنعت باید طوری برنامه‌ریزی کند که ۱۰۰سال دیگر آیندگان از ما به نیکی یاد کرده و کارهای ما منشاء خدمات بزرگ به مردم باشد.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان