کد خبر: ۱۶۰۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۳ - ۱۰ مرداد ۱۴۰۲
جانشین فرمانده کل سپاه:

در حرکت‌های جهادی و محرومیت‌زدایی، ‌ثابت قدم ایستاده‌ایم

جانشین فرمانده کل سپاه، گفت: باید چنان توانمند شویم که همچون جنگ‌های سخت که یاور دیگر کشورهای مظلوم بودیم، در حرکت‌های جهادی نیز محرومیت را از دنیای اسلام و مستضعفین از بین ببریم.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، پنجمین یادواره ملی شهدای حرکت‌های جهادی با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور و خانواده‌های شهدای جهادگر از سراسر کشور به میزبانی سپاه فجر استان فارس برگزار شد. 

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این یادواره با اشاره به افزایش روزانه گروه‌های جهادی تصریح کرد: باید چنان توانمند شویم که همچون جنگ‌های سخت که یاور دیگر کشورهای مظلوم بودیم، در حرکت‌های جهادی نیز محرومیت را از دنیای اسلام و مستضعفین از بین ببریم. 

فعالیت تکلیف‌گرایانه جهادگران

سردار فدوی با بیان اینکه جهادگران، کار‌های خود را تکلیف می‌دانند، خاطرنشان کرد: در جنگ اقتصادی همانند جنگ نظامی، جهادگران برای سازندگی و محرومیت‌زدایی به میدان آمدند و می‌دانستند که در این راه، احتمال خطر و حادثه نیز وجود دارد و  وجود ۵۶ شهید گروه‌های جهادی، این موضوع را  ثابت می‌کند. 

در حرکت‌های جهادی و محرومیت‌زدایی، ‌ثابت قدم ایستاده‌ایم

وی کار سخت را کاری معرفی کرد که برای انجامش ممکن است انسان جان خود را از دست بدهد و افزود: جهادگران هم با تمام توان خود  به سمت کار سخت می‌روند و برخی از جهادگران در این راه با تقدیم جان خودبه سمت قرب الهی شتافتند.

 جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: به برکت خون شهدا، و با تکیه بر وعده الهی،  راه شهدای جهادی را محکم‌تر از قبل پیش می‌بریم و سعی داریم هر روز بهتر از قبل باشیم.

فدوی با اشاره به اینکه شهدای جنگ سخت پشتوانه‌ای برای جامعه هستند، بر پشتوانه‌ بودن شهدای جهادی نیز تاکید و تصریح نمود: شهدا پشتوانه‌‌هایی محکم هستند و باید باور خود را در این رابطه تقویت کنیم که این باور، با تکرار و تلقین محقق خواهد شد. 

وی با تاکید بر اهمیت نیت در انجام کارها، گفت: در محرومیت‌زدایی وقتی برای خدا پای کار می‌رویم، بهترین‌ها رقم‌ می‌خورد.

جلوگیری از پیشرفت و آبادانی، هدف اصلی جنگ اقتصادی دشمنان 

فدوی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن علیه کشور ایران گفت: دشمنان جنگ اقتصادی به راه انداخته‌اند تا روند طبیعی پیشرفت، آبادانی و از بین بردن محرومیت‌های داخل کشور انجام نشود یا به عقب بیفتد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه اگر‌ کل عبادات را ۱۰ مورد در نظر بگیریم، براساس بیانات قرآن، ۹ مورد آن خدمت به بندگان است، اذعان داشت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری بسیج سازندگی توانایی انجام همه کارهای جهاد سازندگی را  دارد و در این سال‌ها دائم بر گستره فعالیت‌های بسیج سازندگی افزوده شده است. 

فعالیت بیش از ۱۰۰ هزار گروه جهادی در کشور 

سردار فدوی با بیان اینکه در کشور بیش از ۱۰۰ هزار گروه جهادی فعالیت می‌کنند، گفت: این گروه‌های جهادی هر روز سازمان یافته‌تر و توانمند‌تر می‌شوند و کارهای زیاد و بزرگی را هم متقبل شده‌اند تا محرومیت را از بین ببرند. 

وی با اشاره به اینکه گرو‌های جهادی در بیش از ۱۰ هزار روستا در کشور در حال آبرسانی هستند و به بیش از ۲۰ هزار روستا افزایش خواهد یافت، افزود: پیشرفت عملی در این ۱۰ هزار روستا بین ۵۵ تا ۶۰ درصد می باشد. 

جانشین  فرمانده کل سپاه پاسداران  انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: علاوه بر آبرسانی، راه و خانه روستایی، آبخیز داری و آبخوان  هم در حال اجرا است و این کار را تا جایی ادامه خواهد داشت  که محرومیت‌ها بر طرف شود.

انتهای پیام/ 

نظرات بینندگان