کد خبر: ۱۶۰۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۸ - ۱۵ مرداد ۱۴۰۲

شناسایی استعداد دانش‌آموزان در دستورکار است

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: در راستای تحقق عدالت تربیتی تلاش خواهیم کرد استعدادهای دانش‌آموزان را در همه نواحی و مناطق از جمله مناطق کم برخوردار شناسایی و هدایت کنیم.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، محمد خلیل عسکری، مدیرکل آموزش پرورش فارس در آئین تجلیل از دانش‌آموزان شیرازی راه‌یافته به مسابقات جهانی رباتیک ۲۰۲۳ پکن در باشگاه فرهنگیان شماره دو شیراز، اظهار کرد: اصل و فلسفه تعلیم‌وتربیت ما در نظام اسلامی شناخت فرد از خود و خداوند است تا افراد در مسیر پیشرفت از پروردگارشان استمداد طلبند.

وی افزود: در طرح شهاب و شناسایی استعدادها باید در راستای تحقق عدالت تربیتی تلاش خواهیم کرد تا استعدادهای دانش‌آموزان را در همه نواحی و مناطق ازجمله مناطق کم‌برخوردار شناسایی و هدایت کنیم.

معاون فرماندار شیراز هم در این آئین گفت: موفقیت و درخشش دانش‌آموزان استان باعث افتخار فارس است؛ لذا از تلاش همه دست‌اندرکاران تشکر می‌کنم.

کرامت‌فر، افزود: حرکت دانش‌آموزان در مسیر صحیح علمی، امری ارزشمند است؛ لذا ضروری است که خلاقیت و اختراعات دانش‌آموزان به صنعت کشور وصل شوند.

وی ادامه داد: مسیر توسعه و پیشرفت کشور از همین مدارس و با تلاش دانش‌آموزان و نوجوانان آغاز می‌شود.

شناسایی استعداد دانش‌آموزان دستورکار است

شایان‌ذکر است: در پایان این مراسم از دانش‌آموزان، محمد سام طهماسبی، محمدحسین رئیسی گلیجانی و پدرام بمانی؛ عضو گروه مجهز دانش‌آموزی رباتیک استان فارس از پژوهش‌سرای جابربن‌حیان نوبت ۱ ناحیه یک شیراز که به کشور چین اعزام خواهند شد تقدیر شد.


انتهای پیام/
نظرات بینندگان