کد خبر: ۱۶۰۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۸ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۲
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس

قدیمی‌ترین شهرک صنعتی استان برمدار رونق تولید قرار دارد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: شهرک صنعتی آب باریک، به عنوان قدیمی‌ترین شهرک صنعتی این استان دارای تمام امکانات زیرساختی است و مشکل تامین زیرساخت ندارد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، سید مصطفی هاشمی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در جلسه‌ای با هیئت‌مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی آب باریک به بررسی مسائل و مشکلات این واحد پرداخت و با بیان اینکه شهرک صنعتی آب باریک زرقان نخستین شهرک صنعتی در فارس است و یکی از قدیمی‌ترین شهرک‌های صنعتی کشور محسوب می‌شود، گفت: این شهرک صنعتی به‌عنوان قدیمی‌ترین شهرک صنعتی استان فارس دارای تمام امکانات زیرساختی است و مشکل تأمین زیرساخت ندارد.

هاشمی با اشاره به واگذاری شهرک صنعتی آب باریک به شرکت خدماتی به‌عنوان تشکل منتخب صنعتگران، ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در حفظ و نگهداری و از تأسیسات شهرک صنعتی بر همکاری به‌منظور رفع برخی نواقص تأکید کرد.

وی ارتقای وضعیت تصفیه‌خانه فاضلاب، لزوم پایش دقیق پساب خروجی واحدهای تولیدی و نظارت بیشتر در این بخش به‌منظور انجام عملیات پیش‌تصفیه در واحدهای صنعتی، اصلاح بخشی از شبکه آب و انتقال آب و پایش وضعیت تولید در واحدهای صنعتی و برگزاری درمانگاه‌های صنعتی و رفع مشکلات واحدهای راکد باهدف فعال‌سازی و ارتقای وضعیت تولید را از برنامه‌های مهم در این شهرک صنعتی اعلام که برخی از آن‌ها توسط شرکت خدماتی و برخی دیگر با همکاری و حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی فارس انجام می‌شود.

قدیمی‌ترین شهرک صنعتی استان برمدار رونق تولید

هاشمی افزود: این شهرک صنعتی با ۳۲ هکتار مساحت دارای ۲۲.۵هکتار اراضی صنعتی است که این اراضی در قالب ۱۲۳ قرارداد به متقاضیان واگذار شده که از این تعداد ۹۰ واحد صنعتی و تولیدی با ۱۷۵۰ نفر اشتغال موفق به بهره‌برداری شده‌اند.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان