کد خبر: ۱۶۱۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۰۹ مهر ۱۴۰۲
سرپرست فرمانداری شهرستان سپیدان خبر داد:

احداث سومین مجتمع آموزشی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت

سرپرست فرمانداری شهرستان سپیدان گفت: طی نشستی با حضور معاون توسعه صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تفاهم‌نامه سه‌جانبه احداث سومین مجتمع آموزشی، فرهنگی و ورزشی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در سپیدان، به امضا رسید.
به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌ها پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، طی نشستی که با حضور علیرضا سامری سرپرست فرمانداری شهرستان سپیدان محمدعلی شهامی معاون توسعه صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، سید وحید حسینی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان فارس، سیاوش کریمی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان و جمعی مدیران استانی در محل دانشگاه علوم پزشکی استان فارس انجام شد، تفاهم‌نامه ساخت سومین مجتمع. آموزشی فرهنگی و ورزشی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت امضا شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان سپیدان احداث مجتمع آموزشی، فرهنگی و ورزشی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در سپیدان را بستری برای توسعه توانمندی‌های بهداشت و درمان و صنعت گردشگری شهرستان برشمرد و اظهار داشت: باتوجه‌به موقعیت جغرافیایی و ظرفیت بالای شهرستان در حوزه گردشگری و همچنین باتوجه‌به حجم بالای ورود مسافران و گردشگران در تمام فصول به‌ویژه در ایام تعطیلات به این شهرستان، امیدواریم تا احداث این پروژه موجب رونق اقتصادی و اشتغال آفرینی برای مردم منطقه و استان شود.

معاون توسعه صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این نشست ضمن قدردانی از تلاش مسئولان در ارتقای وضعیت رفاهی دانشجویان، اظهار داشت: تلاش شده تا اقتصاد در خدمت فرهنگ باشد و این مجتمع آموزشی، فرهنگی و ورزشی نیز در جنوب کشور، برای رفاه دانشجویان استان فارس و استان‌های هم‌جوار، راه‌اندازی می‌شود.

احداث سومین مجتمع آموزشی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت

معاون توسعه صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در این نشست ضمن قدردانی از تلاش مسئولان در ارتقای وضعیت رفاهی دانشجویان گفت: تلاش شده تا اقتصاد در خدمت فرهنگ باشد و این مجتمع آموزشی، فرهنگی و ورزشی نیز در جنوب کشور، برای رفاه دانشجویان استان فارس و استان‌های هم‌جوار، راه‌اندازی می‌شود.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز با اشاره به پیشینه تاریخی و جغرافیایی استان فارس و امکانات تفریحی، آب‌وهوا و وضعیت مطلوب جغرافیایی سپیدان، بیان داشت: بی شک، احداث مجتمع آموزشی، فرهنگی و ورزشی تفریحی در سپیدان، گامی مؤثر در راستای ارتقای همه‌جانبه این منطقه است.

انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان