کد خبر: ۱۶۱۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۶ - ۰۹ مهر ۱۴۰۲
از ابتدای سال تا کنون انجام شد؛

کشف ۲۲ تن انواع مواد مخدر در فارس

فرمانده انتظامی فارس از کشف ۲۲ تن انواع مواد مخدر در فارس از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد و گفت: در همین راستا ۴۸ باند عمده فروش مواد مخدر متلاشی شدند.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی فارس امروز، ۹ مهرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه، از کشف ۲۲ تن انواع مواد مخدر  در فارس از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد و گفت: در همین راستا ۴۸ باند عمده فروش مواد مخدر متلاشی شدند.

وی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص شهدای امنیت به تشریح اقدامات طرح «آرامش» در استان فارس،‌پرداخت و افزود: از آنجا که حضور معتادان متجاهر و خرده‌فروشان در استان و به خصوص کلان‌شهر شیراز از دغدغه‌های اصلی مردم است، در سراسر استان به ویژه در حاشیه و اطراف مراکز آموزشی از اول مهر ماه امسال طرحی را با نام «طرح آرامش»آغاز کردیم.

کشف ۲۲ تن انواع مواد مخدر  در فارس

سردار حبیبی به اجرای طرح جمع‌آوری ضربتی در شهر شیراز نیز اشاره کرد که از صبح امروز نهم مهر آغاز شده و در همین راستا بیش از ۶۰۰ معتاد و ۲۵ خرده فروش انواع مواد مخدر دستگیر و جمع‌آوری شدند.

فرمانده انتظامی فارس در ادامه این نشست از دستگیری ۳۴۴ خرده فروش مواد مخدر در سطح استان از اول مهر تاکنون خبر داد و گفت: ۵۳۷ معتاد متجاهر توسط پلیس جمع آوری و پس از ثبت در سامانه به مراکز تبصره ۱۶ معرفی شدند.

این مقام انتظامی در استان با بیان اینکه معتادان متجاهر متاسفانه پس از تحویل به اردوگاه‌های تبصره ۱۶ آزاد می‌شوند،‌ جمع‌آوری و ساماندهی معتادان را اقدامی همگانی دانست که نیازمند اهتمام دیگر نهادهای متولی این عرصه است.

وی در پایان تصریح کرد: وظیفه نیروی انتظامی فقط جمع‌آوری معتادان متجاهر است، بنابراین از مسئولان دعوت کردیم تا در صحنه تصمیم‌گیری به ما کمک کنند تا با حمایت همه جانبه کار به درستی پیش برود.


انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان