کد خبر: ۱۶۱۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۷ - ۱۴ مهر ۱۴۰۲
قائم مقام شهردار شیراز تصریح کرد:

عنوان سومین حرم اهل بیت فرصتی برای جذب گردشگر

قائم مقام شهردار شیراز، حُسن تدبیر رهبر معظم انقلاب در نامگذاری شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت را فرصتی ویژه برای جذب گردشگر زیارتی برشمرد.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری شیرازه، آرش فرج‌زاده، در حاشیه آئین بزرگداشت روز جهانی جهانگردی و هفته گردشگری که در سالن همایش‌های هتل بزرگ شیراز برگزار شد، با بیان اینکه انتخاب شیراز از طرف مقام معظم رهبری به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) یکی از بهترین فرصت‌ها را در حوزه گردشگری زیارتی برای این شهر فراهم کرد گفت: امید است با برنامه‌ریزی مناسب شهرداری و با تخصیص بودجه مناسب از سوی شورای اسلامی شهر، بتوانیم کلان‌شهر شیراز را آماده حضور گردشگران کنیم.

قائم مقام شهردار شیراز حوزه جهانگردی و گردشگری را از جمله صنعت‌های جدید در عرصه شهرها دانست و بیان کرد: گردشگری و جهانگردی در کلان‌شهرهایی که ریشه فرهنگی، تاریخی دارند، دارای اهمیت ویژه‌ای است و خودنمایی بیشتری می‌کند.

فرج زاده گفت: شهرداری شیراز در خصوص موضوع گردشگری فرهنگی مذهبی، زیر ساخت‌هایی را مهیا کرده تا گردشگرانی که برای این امر به شهر شیراز سفر می‌کنند از امکانات و شرایط مناسب‌تری بهره مند شوند.

به گزارش شیرازه، در تقویم رسمی ایران پنجم تا یازدهم مهرماه به عنوان روز جهانی گردشگری و هفته گردشگری نامگذاری شده و به همین مناسبت دستگاه‌های ذیربط برنامه‌های مختلفی را تدارک می‌بینند.

انتهای پیام/

منبع: مهر
نظرات بینندگان