کد خبر: ۱۶۱۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۶ - ۱۶ مهر ۱۴۰۲
امام جمعه ارسنجان تاکید کرد:

ضرورت رسیدگی به وضعیت جاده‌های ارسنجان در سفر رئیس‌جمهور

امام جمعه شهرستان ارسنجان، گفت: در حال حاضر جدی‌ترین احتیاج شهرستان ارسنجان وضعیت راه‌ها و جاده‌هاست که باید در سفر رئیس‌جمهور به فارس مورد توجه قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، حجت‌الاسلام حسینعلی بهرامی در آستانه سفر رئیس‌جمهور به فارس به بیان مطالبات مردم شهرستان ارسنجان پرداخت و اظهار کرد: در سفر قریب‌الوقوع رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان فارس که در این هفته انجام خواهد شد چند درخواست و پیشنهاد دادیم که امیدواریم موردتوجه قرار بگیرد.
 
 امام‌جمعه شهرستان ارسنجان ادامه داد: مردم و مسئولان حتماً رایزنی کنند تا وزرایی که به شهرستان‌ها سفر می‌کنند وزرایی متناسب با احتیاجات ضروری هر شهرستان باشند که هم تخصص لازم را داشته باشند و هم دستشان باز باشد تا اگر قول مساعدت دادند بتوانند وعده‌هایشان را پس از سفر از طریق وزارتخانه پیگیری کند.
 
 وی با بیان اینکه در حال حاضر جدی‌ترین احتیاج شهرستان ارسنجان وضعیت راه‌ها و جاده‌هاست، گفت: فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهرستان پیگیری کنند تا شرایط حضور وزیر راه در این شهرستان و بازدید میدانی او از وضعیت راه‌ها فراهم شود.
 
 حجت‌الاسلام بهرامی یادآور شد: وضعیت جاده ارسنجان به سلطان شهر و خرامه بسیار نامطلوب است؛ این جاده هم رفت‌وآمد را کُند می‌کند و هر خسارات بسیاری به وسایل نقلیه تحمیل می‌کند و اگر قبل از فصل سرما روکش آسفالت نشود با مشکل حادتری مواجه خواهد شد.
 
 وی بیان کرد: جاده ارسنجان به سعادت شهر نیز تبدیل به یک قتلگاه تبدیل شده و در ۶ماهه اول ۱۴۰۲ حدود ۹ نفر از مردمی که در این مسیر تردد می‌کردند به دلیل مشکلات این جاده جان باختند به‌گونه‌ای که صحنه‌ها بسیار رقت‌بار بود و موجب حالات روحی و روانی بسیار نامطلوبی بر خانواده‌ها شد.

امام‌جمعه شهرستان ارسنجان اظهار کرد: این جاده باید به قید فوریت چهاربانده شود، اجرای طرح ملی که از سروستان شروع و به پاسارگاد ختم می‌شود زمان بسیاری می‌برد؛ لذا درخواست داریم که این ۱۸ کیلومتر به قید فوریت چهاربانده شود و مردم این شهرستان از این وضعیت نجات یابند.

انتهای پیام/
 


منبع: ایرنا
نظرات بینندگان