کد خبر: ۱۶۱۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۳ - ۲۱ مهر ۱۴۰۲
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء کشور در گفتگو با شیرازه خبر داد:

اجرای ۱۹ پروژه توسط قرارگاه خاتم‌‎الانبیا در استان فارس

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء کشور، گفت: حدود ۱۹ پروژه که ۱۱پروژه در عرصه راه و شهرسازی، ۱ پروژه در عرصه نفت و گاز، ۷ پروژه وزارت نیرو در استان فارس داریم.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه»، عبدالرضا عابد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء کشور امروز در حاشیه بهره‌برداری از فاز خط ۲ آبرسانی از سددرودزن به شیراز، در گفتگو با شیرازه گفت: اهمیت پروژه مشخص است؛ این پروژه از سد درود زن خط انتقال آب به طول ۷۸ کیلومتر تعریف و بوسیله خط فلزی اجرایی شده و به لطف خداوند ما امروز توانستیم در زمانی که وعده داده بودیم به اتمام برسانیم.

وی با بیان اینکه خوشحال هستیم که مردم عزیز شهید پرور استان فارس از این آب بهره‌مند بشوند، افزود: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا همانطور که مستحضرید در بستر سدسازی ۵۰ درصد ذخایر آب کشور را به وسیله ۶۲ سد، اجرایی می‌کند و ۷ هزار و ۴۰۰ کیلومتر خطوط انتقال آب انجام داده و  ۳۹۰ کیلومتر تونل‌های انتقال آب هم به اتمام رسانید.

اجرای ۱۹ پروژه توسط قرارگاه خاتم‌‎الانبیا در استان فارس

سردار عابد ادامه داد: در موضوع آب ما در ۵ استان توانستیم به دولت کمک کنیم، از جمله استان خوزستان، همدان ،کردستان آذربایجان شرقی و فارس، که امروز شاهد حضور ریاست جمهوری در استان فارس و افتتاح  پروژه خط انتقال آب از سد درودزن هستیم.

وی به نقش قرارگاه خاتم در آبرسانی خط دوم آب از سد درودزن و کل پروژه‌هایی که در استان فارس تعریف شده هم اشاره کرد و گفت: حدود ۱۹ پروژه که ۱۱پروژه در عرصه راه و شهرسازی، ۱ پروژه در عرصه نفت و گاز، ۷ پروژه وزارت نیرو در استان فارس داریم.سردار عابد ادامه داد: در سفر دوم ما قول هایی دادیم که تا زمان تامین منابع و در زمان مقرر افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/224224


نظرات بینندگان