کد خبر: ۱۶۱۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۴ - ۲۶ مهر ۱۴۰۲
نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با شیرازه:

نیاز است گذرگاه‌ها به سمت غزه بازگشایی شود

نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: نیاز است گذرگاه‌ها به سمت غزه بازگشایی شده و از کشورهای منطقه انتظار داریم سرسپردگی خود به آمریکا و اسرائیل را پایان دهند.
به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، جعفر قادری نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار این رسانه حمله اسرائیل به بیمارستان «المعمدانی» را محکوم و اظهار کرد: جنایتی که شب گذشته اسرائیل با بمباران بیمارستان غزه مرتکب شد متأسفانه در نوع خود بی‌سابقه است و روی جنایت‌کاران بزرگ تاریخ بشر مانند هیتلر را سفید کرد.

وی گفت: فکر می‌کنم الان زمان آن رسیده است تا تمام آزادی‌خواهان دنیا، سازمان‌های بین‌المللی، سازمان کنفرانس اسلامی و کشورهای مسلمان اقدام مؤثری کنند و از بیانیه نویسی به سمت اقدامات عملی حرکت کنند. 

نماینده شیراز و رزقان در مجلس شورای اسلامی افزود:اگر یک خیزش عمومی در سطح دنیا شکل بگیرد و تمام آزادی‌خواهان دنیا بدون توجه به دین و مذهب این جنایت را محکوم کنند و هر کس از هر جای دنیا به سهم خود یک اقدام عملی انجام دهد جنایت‌کارانی مثل رژیم صهیونیستی به خود اجازه نمی‌دهند چنین جنایاتی را تکرار کنند.

قادری در پایان گفت: نیاز است گذرگاه‌ها به سمت غزه بازگشایی شده و امکانات اولیه غذایی، بهداشتی و درمانی در اختیار مردم بی‌پناهی که در طول روزهای گذشته در محاصره شدید بودند قرار گرفته و مجروحین تحت مداوا قرار بگیرند و حاشیه امنی برای مردم بی‌پناه غزه فراهم شود. از کشورهای منطقه انتظار داریم سرسپردگی خود به آمریکا و اسرائیل را پایان دهند، به وظایف انسانی و اسلامی خود عمل کنند و در کنار مردم مظلوم فلسطین قرار بگیرند.


انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان