کد خبر: ۱۶۱۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۳ - ۰۳ آبان ۱۴۰۲

برگزاری مسابقه کاریکاتور کودکان غزه در شیراز

معاون فرهنگی شهردار شیراز از برگزاری اولین مسابقه و نمایشگاه بین‌المللی کاریکاتور کودکان غزه در شیراز خبر داد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه تحلییلی خبری«شیرازه»، محمدعلی چوبینی معاون فرهنگی شهردار شیراز با اعلام این خبر اظهار کرد: اولین مسابقه و نمایشگاه بین‌المللی کاریکاتور کودکان غزه باهدف دعوت از کاریکاتوریست‌های جهان در جهت خلق آثار به‌منظور حمایت از کودکان غزه برگزار می‌شود.

وی افزود: این رویداد بی المللی از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان در این جشنواره بایستی آثار خود را تا ۲۰ آبان‌ماه به نشانی shiraz.iran۱۴۰۲@gmail.com ارسال کنند.

معاون فرهنگی شهردار شیراز خاطرنشان کرد: در این رویداد محدودیت سنی برای ارسال آثار وجود ندارد و هر شرکت‌کننده مجاز به ارسال حداکثر ۵ اثر در ابعاد ۳۰ در ۴۲ سانتی‌متر و یا در اندازه A۳ است.

چوبینی اضافه کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد می‌توانند آثار خود را به‌صورت فایل jpg با حجم ۳۰۰ dpi به‌صورت سیاه‌سفید و رنگی ارسال کنند.

معاون فرهنگی شهردار شیراز با اشاره به اینکه اعلام نتایج این رویداد ۲۹ آبان‌ماه هم‌زمان با بیست نوامبر روز جهانی کودک خواهد بود، گفت: در این جشنواره داوری آثار با حضور کاریکاتوریست‌های برتر ایران و جهان انجام خواهد شد و در پایان مسابقه به برندگان جشنواره، لوح یادبود و به پنج اثر برتر جوایز ویژه اهدا می‌شود.

وی یادآور شد: پوستر اولین مسابقه و نمایشگاه بین‌المللی کاریکاتور کودکان غزه در روز یکشنبه سی‌ام مهر در صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با حضور استاندار فارس و شهردار شیراز رونمایی شد.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان