کد خبر: ۱۶۱۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۶ - ۰۷ آبان ۱۴۰۲

منازل نیازمندان با هزینه شهرداری شیراز مرمت می‌شود

رئیس کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: مرمت منازل نیازمندان با هزینه شهرداری شیراز و توسط گروه‌های جهادی قرارگاه احمد بن موسی (ع) انجام می‌شود.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»،سیده مریم حسینی رئیس کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: قصه محرومیت و برخورداری پیچیدگی‌های تاریخی و پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی منحصر به خودش را دارد که نمی‌توان با یک تقسیم‌بندی ساده جغرافیایی از آن به‌راحتی عبور کرد.

رئیس کمیته محرومیت‌زدایی شورای شهر شیراز گفت: وقتی از محرومیت صحبت می‌کنیم منظور عقب‌ماندگی‌های فیزیکی شهر و در مورد فضای شهری است نه در مورد ساکنان و مردم بااصالت که در این محلات بااصالت زندگی می‌کنند و به شهر ما اصالت داده‌اند و گذشتگانشان تاریخ شهر شیراز را رقم زده‌اند.

منازل نیازمندان با هزینه شهرداری شیراز مرمت می‌شود

سخنگویی شورای شهر شیراز گفت: در کمیته محرومیت‌زدایی مصوبه‌ای داریم برای مرمت منازل نیازمندان، هزینه را شهرداری شیراز می‌پردازد و مرمت، بهسازی و بازسازی توسط گروه‌های جهادی قرارگاه احمد بن موسی (ع)، انجام می‌شود.

عضو شورای شهر شیراز گفت: اما باتوجه‌به تعدد این خانواده‌ها، آمار کاملی از آنها در اختیار نیست و لازم است همه دستگاه‌ها برای شناسایی در قسمت‌های کم‌برخوردار شهر شیراز و حاشیه شهر ورود کنند و آستین همت را بالا بزنند، تا بتوانیم به طور کامل مصوبه مذکور را اجرا کنیم.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان