کد خبر: ۱۶۱۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۱۱ آبان ۱۴۰۲
سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس:

طلای یوگا قهرمانی کشور به فارس رسید

سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس گفت: ریحانه نصیری نماینده شایسته فارس در رشته یوگا با سرپرستی الهه داودی در رده سنی ۱۸-۵۰ سال با حریفان به رقابت پرداخت که در پایان رقابت مقام اول را در رده سنی خود کسب کرد.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»،  علیرضا غلامیان سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس گفت: مسابقات قهرمان کشوری یوگا (انتخابی تیم ملی) به‌صورت حضوری در استان یزد با حضور جمع کثیری از ورزشکاران از سراسر کشور در مجتمع ورزشی سیدالشهدا یزد و در باشگاه ورزشی سما برگزار شد .

وی افزود: این رقابت‌ها با حضور نوزده استان (هرمزگان، فارس، یزد، همدان، مرکزی، البرز، گلستان، گیلان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمانشاه، اردبیل، کرمان، قزوین، قم و خوزستان، قشم، زنجان) از سراسر کشور پیگیری شد که در پایان رقابت‌های یک‌روزه با معرفی قهرمانان همه رده سنی‌ها و دو سطح a و b , اهدای مدال و لوح تقدیر به پایان رسید.

طلای یوگا قهرمانی کشور به فارس رسید

سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس گفت: نماینده شایسته فارس با سرپرستی الهه داودی و دو ورزشکار کازرونی در این رقابت‌ها شرکت کرد و فاطمه فرشته حکمت در رده سنی ۱۲-۱۴ سال و ریحانه نصیری در رده سنی ۱۸-۵۰ سال با حریفان به رقابت پرداختند که در پایان رقابت ریحانه نصیری مقام اول (مدال طلا) را در رده سنی خود کسب کرد.

وی خاطرنشان کرد که استان پهناور فارس دارای استعدادی بی‌شماری است که در صورت توجه مسئولین و حمایت‌های لازم در رقابت‌های بین‌المللی ورزشکاران استان فارس خواهند درخشید .

انتهای پیام/

نظرات بینندگان