کد خبر: ۱۵۸۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۳ - ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
ورزشی؛

جنگ آبی و قرمز تبریز هم دیدن دارد

در هیاهوی دربی، مسابقه پیکان و تراکتور در هفته بیست و هفتم لیگ برتر هم حساسیت‌های خاص خود را دارد.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»،جدا از جذابیت‌های ویژه مسابقه استقلال و پرسپولیس اما عصر یکشنبه بازی‌های مهم دیگری نیز در لیگ برتر برگزار می‌شود. 

یکی از این بازی‌ها در تبریز و میان تراکتور و پیکان است. مسابقه‌ای که یک طرف آن قرمز می‌پوشد و طرف دیگر آبی بر تن می‌کند!

پیکان در شرایطی مقابل تراکتور قرار می‌گیرد که در دو هفته گذشته عملکرد خوبی داشته و با کسب 4 امتیاز ضمن تضمین نسبی بقای خود در جدول نیز چند پله بالا آمده است. شاگردان جوان مجتبی حسینی حالا که به رده یازدهم رسیده‌اند، امیدوارند در تبریز هم به روند خوب خود ادامه بدهند و در نهایت رتبه‌ای مناسب را در لیگ از آن خود کنند.

از طرف دیگر با توجه به حذف استقلال از لیگ قهرمانان و زمزمه‌های حذف پرسپولیس جنگ بر سر تصاحب جایگاه چهارم در لیگ هم جذاب شده است. 

تراکتور اگرچه اکنون یک امتیاز از گل گهر عقب‌تر است و در رتبه پنجم ایستاده اما به دنبال پیروزی در حضور هواداران خودی است تا شاید بتواند با تزلزل نماینده سیرجان به رتبه چهارم صعود کند.

 رونمایی از پیراهن پیکان و تراکتور قبل از مسابقه حساس یکشنبه؛ در تبریز هم جنگ آبی و قرمز داریم.

در جلسه هماهنگی قبل از بازی تراکتور و پیکان هم مشخص شد که یک جنگ قرمز و آبی جذاب را غیر از بازی دربی عصر یکشنبه شاهد هستیم؛ مسابقه‌ای که برای هر دو تیم حساسیت‌های خاص خود را دارد.

گفتنی است؛ دیدار تراکتور و پیکان ساعت 15:30 یکشنبه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: ورزشی ، دربی ، ابی قرمز
نظرات بینندگان