کد خبر: ۱۶۱۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۲ - ۲۷ آبان ۱۴۰۲
امام‌جمعه شهرستان قیروکارزین:

صهیونیست‌ها به‌اندازه یک حیوان درنده هم رحم ندارند

امام‌جمعه شهرستان قیروکارزین گفت: صهیونیست‌ها به‌اندازه یک حیوان درنده‌ای هم رحم ندارند و ۵ هزار کودک را به خاک و خون نشاندند.
به گزارش خبرنگار گروه شهرستان‌ها پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، حجت‌الاسلام صداقت، امام‌جمعه شهرستان قیروکارزین در تجمع اعتراض‌آمیز در حمایت از کودکان غزه در مصلی نمازجمعه این شهرستان با محکوم جنایات رژیم صهیونیستی گفت: جنایات رژیم صهیونیستی در غره سبب شده است صدها هزار نفر از کودکان فلسطینی آب و غذا و برق و دیگر مایحتاج خود نداشته باشند و عده زیادی هم خانواده خود را ازدست‌داده و مصیبت‌زده هستند. 

حجت‌الاسلام صداقت گفت: نزدیک ۵ هزار نفر از بچه یک‌ماهه تا ۱۵ساله در این جنایات اسرائیل جان خود را ازدست‌داده و قتل‌عام شده‌اند و بسیاری از آن‌ها به‌وسیله بمب‌های فسفری بدنشان سوخته و از بین رفته است. هر انسانی که انسانیت در وجودش باشد و این صحنه‌ها را ببیند واقعاً با تمام وجود غمگین و غصه‌دار می‌شود.

صهیونیست‌ها به‌اندازه یک حیوان درنده هم رحم ندارند

 وی تصریح کرد: دنیای امروز محصول تفکر لیبرال و دوری از خداست، امروز دنیایی است که هر کسی ضعیف شد ظلم به آن شده و خونشان پایمال می‌شود. 

امام‌جمعه شهرستان قیروکارزین گفت: اسرائیل کشوری غاصب است و غربی‌ها این کشور جعلی را در یک کشور اسلامی به وجود آوردند تا بر مسلمانان تسلط پیدا کنند؛ ولی با همه جنایت‌هایشان خداوند طبق آیات قرآن کریم فرموده است: دنیای آینده دنیای متقین و مستضعفین است. 

صهیونیست‌ها به‌اندازه یک حیوان درنده هم رحم ندارند

حجت‌الاسلام صداقت افزود: دنیای امروز باید یک چیز می‌فهمید که اسرائیل حقیقتاً غاصب و ظالم و بی‌رحم هستند. بعضی از حیوان‌های درنده وقتی حیوانی شکار می‌کند و احساس کند آن حیوان باردار و بچه دارد آن را رها می‌کند ولی صهیونیست‌ها به‌اندازه یک حیوان درنده‌ای هم رحم ندارند و ۵ هزار کودک را به خاک و خون نشاندند. 

وی گفت: اینها را ببینیم و دشمنان خودمان و کشورمان را بشناسیم. پشت پرده و گرداننده رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی دشمن را بشناسیم همین وحشی‌هایی هستند که از حیوانات درنده هم بدتر هستند.


انتهای پیام/224224


نظرات بینندگان