کد خبر: ۱۳۸۴۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۹ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹

شناسایی 5 هزار خانوار نیازمند قیروکارزینی در رزمایش همدلی

فرمانده سپاه قیروکارزین از شناسایی 5 هزار نیازمند این شهرستان در رزمایش همدلی خبر داد.
سرهنگ تقیان، فرمانده سپاه ناحیه قیروکارزین در گفتگو با پایگاه خبری شیرازه گفت: از ابتدای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر رزمایش همدلی جهت کمک به نیازمندان در ایام ماخ مباک رمضان جلسات هماهنگی با حضور امام جمعه و روحانیت معظم شهرستان و همچنین فرماندهان پایگاههای مقاومت برگزار گردید تا با شناسایی خانوار های نیازمند هر محله بتوانیم برنامه ریزی بهتری جهت کمک به این عزیزان صورت دهیم. 

وی ادامه داد: در این راستا تاکنون 5 هزار خانوار نیازمند در سراسر شهرستان شناسایی شده است که تلاش ما این است تا آغاز ماه مبارک رمضان کمک ها را در اختیار ایشان قرار دهیم.

تقیان افزود: با همکاری خیرین در برخی از شهرها و روستاهای شهرستان پخش بسته های معیشتی آغاز شده است که نوع و مقدار بسته های معیشتی در هر منطقه و یا محله با نظر مسئولین آن محل است.

فرمانده سپاه ناحیه قیروکارزین در پایان گفتگوی خود ضمن قدردانی از همکاری مردم و خیرین شهرستان در این رزمایش گفت: در کنار برنامه رزمایش همدلی کار ضدعفونی کردن نقاط مختلف شهرستان همچنان توسط بسیجیان ادامه دارد و این قول را به مردم عزیز می دهیم که تا پایان در کنار آنها خواهیم بود.

نظرات بینندگان