کد خبر: ۱۶۱۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۹ - ۲۸ آبان ۱۴۰۲
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز:

ناحیه ثارالله با ۶۰۰ برنامه به استقبال هفته بسیج می‌رود

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: در این ناحیه ۶۰۰ برنامه در زمینه‌های ورزشی، فرهنگی، تربیتی و خدمات‌رسانی به مردم توسط این ناحیه و پایگاه‌های مقاومت برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری«شیرازه»، مسلم محمدی فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز امروز ۲۸ آبان‌ماه در نشست خبری ضمن تبریک سالروز میلاد حضرت زینب (س)، گفت: یکی از برکات بسیار بزرگ انقلاب اسلامی هویت‌بخشی بوده است که شامل هویت‌بخشی دینی، ملی است، اینکه در راستای همین هویت بخشی روز میلاد حضرت زینب(س) روز پرستار نامیده شده است از برکات انقلاب اسلامی است که هویت بخشی کرده است و با این کار یک الگوی کامل به هر قشری معرفی کرده است.

وی با اشاره به مردم مظلوم غزه بیان کرد: بعد از پیروزی عملیات طوفان الاقصی که همه شاهد بودیم که اسرائیل شکست ترمیم‌ناپذیر خورد و به‌شدت روحیه خود را از دست داد و به جهت حفظ و تجدید روحیه رئیس‌جمهور کشور آمریکا و رؤسای کشورهای دیگر در یک صحنه جنگی رژیم صهیونیستی حاضر شدند تا به سران اسرائیل روحیه دهند.

محمدی با اشاره به اینکه اسرائیل حملات غیرانسانی توسط بمب‌های امریکا انجام داد و بمب‌های زیادی بر سر مردم بی‌دفاع غزه فرود آمد، گفت: دنیا شاهد بود که بمب‌های آمریکایی باعث آبروریزی اسرائیل و مسئولان کشورهایی شد که از رژیم کودک‌کش اسرائیل حمایت می‌کردند.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز بیان کرد: بزرگترین پیروزی از ان مردم فلسطین شد و مشاهده کردیم که اکثر ملت‌هادر سایر کشورها برای مردم فلسطین به پا برخیزید و صف‌های مستحکم خود بر دهان آمریکا مشت محکمی کوبیدند، گرچه کودکان فلسطینی در حال شهادت هستند؛ اما جبهه و سنگر مقاومت به کشورهای دیگر صادر شده است، اینکه در نزدیگی محل سکونت رئیس جمهور آمریکا مردم پرچم فلسطین را به دست می‌گیرند و با تجمع اعتراض خود را نسبت به سیاست‌های غلط حامیان رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنند. 

وی به دومین کنگره شهدای استان فارس اشاره کرد و افزود: کنگره شهدای استان فارس در آبان‌ماه ۱۴۰۳ در این استان بر پا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز با بیان اینکه بسیج یعنی حضرت علی (ع) که تمام وجودش وقف اسلام بود، اضافه کرد ما بسیجیان علی را باید به‌عنوان الگو قرار دهیم و باید به فرمایش امام علی (ع) گوش و دل بسپاریم. 

ناحیه ثارالله با ۶۰۰ برنامه به استقبال هفته بسیج می‌رود

محمدی  در ادامه با بیان اینکه هفته بسیج از ۲۹ آبان‌ماه با شعار محوری «بسیج امید ملت ایران» آغاز می‌شود به تشریح برنامه‌های هفته بسیج که توسط این ناحیه پرداخت و عنوان کرد: در این ناحیه ۶۰۰ برنامه در زمینه‌های ورزشی، فرهنگی، تربیتی و خدمات‌رسانی به مردم در هفته بسیج توسط این ناحیه و پایگاه‌های مقاومت برگزار می‌شود.

این مقام مسئول از برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی در هفته بسیج خبر داد و گفت: اردوهای جهادی در عرصه‌های مختلف عمرانی، بهداشتی و درمانی برگزار می‌شود همچنین در این رزمایش ۵ واحد از منزل محرومین افتتاح شده و ۳۰ باب منزل مرمت می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز بیان کرد: افتتاح ۵ پروژه اقتصاد مقاومتی، برپایی میز خدمت، افتتاح اسفالت‌های روستایی در بخش ارین و خان زنیان، افتتاح دارالقرآن کریم سپاه ثارالله و ۳۰ اختتامیه مسابقات قرانی همچنین یادواره‌های شهدای متفاوتی در این هفته نیز برگزار می‌شود.

محمدی در پایان با بیان اینکه در طول امسال بسیجیان در عرصه سازندگی اتفاق بسیار خوبی رقم خورد، تصریح کرد: ۳۵ هزار بسته معیشتی و ۸۰ هزار غذای گرم در بین نیازمندان توزیع شد همچنین توزیع ۶۲ سری جهیزیه بین زوج‌ها، توزیع ۱۰۰ سری سیسمونی، آزادسازی ۱۵ زندانی جرایم غیرعمد و ۲۰۰ دست چادر در بین نیازمندان توزیع شد .

انتهای پیام/224224
نظرات بینندگان